Skip to main content

Ik kan me voorstellen dat jullie regelmatig gemopper krijgen maar in dit geval is een compliment op zijn plaats. 
 

Ik belde een uurtje geleden over mijn #*$%£¥¥} verbindingsset waar ik al anderhalve week mee aan het tobben ben. Omdat ik zelf ook voor mijn werk mensen te woord sta aan de telefoon, meld ik vooraf altijd even dat ik hevig gefrustreerd ben en dat dit vooral niet persoonlijk is. De (jonge) man die ik aan de lijn had was enorm vriendelijk (en rustig) en we spraken de stappen 1 voor 1 door. 
 

Er was voldoende ruimte voor het stellen van vragen en toen we ophingen kon ik goed geïnformeerd aan de slag. En wat denk je? In 1 keer gelukt. 
 

Het lag dus gewoon aan mezelf hahaha maar hij heeft me niet één keer het gevoel gegeven dat ik het niet goed deed.

Helaas heb ik zijn naam niet onthouden maar ik hoop dat het compliment toch bij de juiste persoon aan komt.

Bedankt en groetjes van een tevreden klant 😊

 

 

Hoi @Peeth., welkom! Wat een leuk bericht om de werkdag mee te beginnen 🙂 Als jij in je forumprofiel je postcode en huisnummer zou willen vermelden (en hier even weer reageert als je dat gedaan hebt) dan zorg ik dat het compliment bij de juiste collega uitkomt :thumbsup_tone1:  


Fijn, dankjewel Erik :slight_smile:


Dat vind ik altijd fijn om te lezen, ook voor mij als meelezer.

Je bent communicatief en begripvol, zo hoort dat. Veel (zo niet alle) problemen zijn te wijten aan slechte of geen communicatie.

 


Collega gevonden, Peeth! Ik heb Habib een mailtje gestuurd met de link naar dit topic :)