Skip to main content

Goedemorgen,

 

ik wil graag een compliment maken aan een medewerker. Op 2 februari 8.29uur heb ik gebeld met een medewerker waarvan ik de naam niet heb genoteerd. Wij hadden slechte wifi en hij heeft ons aan Super Wifi geholpen. Hij nam de tijd voor mij in het gesprek en heeft goed uitgezocht waar het probleem lag en heeft ons omdat wij al behoorlijk lang klant zijn voor een goede prijs de Super Wifi aangeboden. Ik vond het een prettig gesprek en hij gaf mij het gevoel er als klant toe te doen. Daarnaast ook complimenten voor de snelle levering van de Super Wifi. Deze hebben wij al binnen een dag ontvangen. Nu hebben wij overal in het huis zeer goede wifi. Bedankt! 

Hoi @Eric-Jan1976 . Welkom op het forum.

Fijn dat je de tijd neemt om hier een berichtje over te schrijven. Als je je profiel invult kan ik vast achterhalen wie het is geweest en zal ik jouw compliment persoonlijk doorsturen. Dat is uiteraard geen verplichting. 

Geniet van je diensten. 


 

Graag wil ik 2 van de KPN medewerkers mijn complimenten maken.

Ten eerst de medewerkster van de helpdesk die ik gisteren, 2 april, om 11 uur ochtends gesproken heb. Helaas heb ik haar naam niet. Zij nam alle tijd om uit te zoeken of we samen een oplossing voor mijn probleem met internet konden vinden. En nadat alles geprobeerd was heeft ze voor vandaag, zaterdagmiddag 3 april, een monteur geregeld. Zodat ik niet zonder internet en TV de Pasen door hoefde.

Vandaag zou er een monteur tussen 3 en 5 komen, maar die werd ziek. Zijn collega kon wel rond 2 uur komen, maar toen was ik nog niet thuis. Tussen 3 en 5 lukte niet want dan zat hij bij een andere klant. Hij heeft mijn probleem aangehoord en gecheckt en constateerde meteen dat ik een nieuwe modem nodig had. Heeft deze om 2 uur afgeleverd bij een van de buren en mij van 3 tot half 5 telefonisch 1,5 uur lang begeleid zodat ik zelf het modem kon installeren. Hij was super geduldig en omdat niets eerst werkte hebben we van alles uitgeprobeerd. Met als eindresultaat 1,5 uur laten dat het nu allemaal werkt en ik weer sneller internet heb. Zijn naam is xxx en wat mij betreft is hij de KPN monteur van de maand!!! Graag dit aan zijn leidinggevende doorgeven. 

Admin: naam verborgen ivm privacy
 


Fijn dat ze jou zo goed hebben geholpen, @Jose1966 .  Ik heb de complimenten overgebracht naar de betreffende collega's.