Skip to main content

Goedemiddag! Mijn tv ontvanger start al geruime  tijd  onverwachts opnieuw op. Ik heb de ethernetkabel vervangen, de HDMI kabel en het blijkt het connectortje te zijn van de stroom toevoer. Als ik door de kamer loop (houten vloer) dat geeft al een kleine trilling waardoor de stroom van het kastje valt. Heel, heel voorzichtig aan friemelen dan doet hij het voor zolang het duurt ( inclusief steeds het opnieuiw opstarten)   Als ik bel en het euvel inspreek ' stroom valt van de tv ontvanger' krijg ik keer op keer een sms met een link waar ik tips en tricks kan vinden..... echter mijn aansluiting van de stroom is gewoon kaduuk .... vorige week eindelijk iemand aan de telefoon gehad, wonderlijk welke stappen ik allemaal moet nemen terwijl ik weet en uitleg dat het de connector van de stroomadapter is, en nee geen andere kabel of instelling..... Ik zou binnen 4 dagen terug gebeld worden..... Helaas.       Net weer gebeld, weer smsjes die je naar tips leiden, niet naar de gouden overigens...   Beste KPN wat leid mij naar een oplossing m.b.t. een stroomdraadje wat als het ware ' zo los in het tvkastje zit alsware hij er 500 keer hardhandig in en uit getrokken werd (wat nooit het geval is geweest)

 

Ik hoor graag van jullie.

Mr. B.

Dag @mr B .  Zoals afgesproken stuur ik je een privébericht. 


Na een wat moeizame start via ‘het callcenter’ heeft medewerker @Erwin_  dit probleem verholpen.

Het was zoals ik het van KPN normaliter gewend ben: - geduldig uitleggen hoe of wat - alle afspraken nakomen- zelfs het na bellen behoort tot de 1e klas service !

Ik kan me boos uiten als iets niet (geheel) goed gaat, maar als het prima verlopen is dan wil ik dat ook vermelden!

Ow ja………..de smiley      :) 


@mr B : Dank en graag gedaan. Fijn weekend gewenst! :-) 

We hebben tevens afgesproken dat ik het vaste nummer dat bij jouw alles in één abonnement hoort zou verwijderen. Dat heb ik eerder vanavond gerealiseerd. Ik ga er van uit dat je hier een bevestigingsmail van krijgt.  Mocht je daar nog vragen over hebben weet je mij te vinden.

 

(voor de meelezers: Ik heb TS, in reactie op zijn oorspronkelijke vraag, een nieuwe ontvanger toegestuurd en daar even over gebeld om de logistiek door te nemen. )