Skip to main content

Ik heb al 3 dagen   storing stb nmc 400  ik word er knettergek van.

Hoe komt dit.

 

Hoe is je tv ontvanger verbonden aan je modem? Vaste kabel of via DVS stekkers?


Vaste kabel


Vaste kabel

Al eens vervangen?

 

  • Welk modem en welke tv ontvanger heb je?
  • Glasvezel of koper? 
  • Welke snelheid haal je (speedtest bekabeld) en wat hoor je te krijgen? Hier checken

 

Als je aan de kabel wiebelt, (aan de kant van tv ontvanger, en kant van modem) valt je beeld dan stil of weg?


Hallo @Internettie Welkom hier op het KPN Forum! Is dit probleem ondertussen al verholpen of heb je nog hulp van onze community nodig? Als dat zo is, zou je dan op de vragen van DennisA78 kunnen ingaan? 


heb je een SMA omvormer in je netwerk hangen?


Hoi ,sorry dat ik zo laat antwoord geef maar ik was even weg. Alle kabels zitten er goed in. Als de storing zegt dat ik de stekker eruit moet halen doe ik dat. En dan doet m'n tv het weer maar vervolgens zit ik een film te kijken en hup daar is die rottige foutmelding er weer. De medewerker van kpn zegt steeds haal de stekker er maar uit en dan komt het goed. Nou dit is al een week elke dag ik ben het zat ik stap over op  ziggo.


Geeft niets, @Internettie Als alleen de stekker er uithalen niet werkt, dan kijken we verder. Heb je dit stappenplan ook al gevolgd? Je hebt de tv-ontvanger dus via een kabel aan de Experia Box gekoppeld? Je maakt geen gebruik van een Draadloze Verbindingsset?