Skip to main content

Goedemiddag,

bij mij ook al heeel lang ditzelfde probleem. Het zou opgelost worden maar…...helaas. Nu elke dag 4/5 keer langere tijd deze foutcode, heel soms een makkelijke oplossing door vd ene zender naar de andere zender te zappen. Maar meestal volgt er een reset. Toch niet normaal, dit
een paar keer achter elkaar. Leuk als je een wedstrijd of film aan het kijken bent.

Heb al een nieuwe Expedia box ontvangen maar dit heeft niets geholpen, op de eerste verdieping ook al een tijdje dan geen internetverbinding. Steeds dat resetten bezorgt me heel veel negatieve energie. Net een test gedaan, lukte ook al niet dusss wie kan me helpen?

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Heb jij een "draadloze" verbindingsset in gebruik?

Is de TV ontvanger via een switch aangesloten?

Zo ja, welk merk en type?


Inderdaad web,draadloos. Geen Switch

 


Kan je de TV ontvanger eens als test met een netwerkkabel aansluiten en alle adapters van de "draadloze" verbindingsset uit het stopcontact halen?

Heb je dan ook nog die melding?


Ja hoor nog steeds hetzelfde probleem.


Ja hoor nog steeds hetzelfde probleem.

Dan ben ik er nu ook van overtuigd dat het issue hogerop in het netwerk veroorzaakt wordt.


Oké, thnx. Weten we weer meer.


Hoi @LouiseB, welkom hier. 

Wat irritant zeg constant maar die foutmelding. Ik begrijp dat je hier al contact over hebt gehad en een nieuw modem hebt gekregen, maar dit was niet de oplossing. Ik wil graag kijken wat ik nog kan betekenen, ik vermoed melding bij de Technische Dienst. Zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, ga ik er mee aan de slag. 


Hallo Bart,

gedaan, en wil nog vermelden (geen idee of dat een oorzaak kan zijn) er is net glasvezel in mijn straat aangelegd tot aan de voordeur.

Bedankt alvast,

 


Dat zou voor nu geen oorzaak moeten zijn, je bent nog niet op de glasvezel aangesloten begrijp ik, maar wel een mooi vooruitzicht. 

Je hebt twee ontvangers. Op beide speelt het probleem? Ontvangers zijn gereset toch? Als dat het geval is wil ik graag melding maken, ik moet dan nog wel een keer het modem resetten op afstand. Hoor graag van je.

 


Ja klopt, op beide ontvangers hetzelfde probleem. Heb net bij beiden een “frisse” start gedaan. Benieuwd wat dit gaat doen.


Duidelijk. Ik heb nu melding gemaakt bij de Technische Dienst voor verder onderzoek. Zij zullen binnen enkele dagen contact met je opnemen. Ik hoor graag van je als er contact is geweest. 


Bedankt, vanmorgen toch weer geen verbinding zowel internet als tv. Toevallig belde en iemand van KPN en monteur is besteld!
Mvg.

 


Fijn dat er een monteur komt kijken. Ik hoor graag weer van je als de monteur is geweest. Hopelijk kan hij het snel oplossen.


Goedemiddag,

vrijdagmiddag heeft de monteur afgebeld en de afspraak naar vanmorgen verzet.

Hij vond een niet goed aangesloten kabel, en het probleem zou nu opgelost zijn…… echter ben ik al weer aan het resetten geslagen.

Kon niet inloggen op kpnwebmail, geeft oa aan;deze site is niet bereikbaar (kpnwebmail) terwijl ik gewoon Gmail wel kan bekijken en normaal kan surfen ??!!
 

Heb nu weer via de site van KPN een reset van t modem gedaan, en zoals je merkt ik kan nu weer reageren op dit forum.

Niet leuk dit…..bijgaand ter verduidelijking wat fotoos. En de stekker zit er echt in…..

mvg.

 


Wat een gedoe zeg. 😞 Ik zie dat je een sms hebt gekregen met een nummer en code. Ik wil je aanraden daar heen te bellen en uit te leggen wat er aan de hand is. Je komt dan rechtstreeks in contact met de Technische Dienst namelijk. Hopelijk kan het snel definitief opgelost worden.


Goedemorgen Bart,

sinds n dag lukt het ineens om wel mijn e-mail te lezen/openen op m’n pc, en geen foutmelding meer gehad op de tv, rara. Nu maar hopen dat dit niet tijdelijk is.

Bedankt iig voor de reacties!
 

Mvg,

ps; de mail vd technische dienst bewaar ik nog even.


Fijn dat het nu weer werkt. En ja als er weer iets is, laat het dan weten.