Skip to main content

Ik heb een V12 sinds enige tijd. Heb 3 KPN super wifi versterkers. Laatste maanden alleen maar ergernis. Op de gsm meerdere keren p. dag wifi-signaal eruit.

Ik heb 2 tv kastjes.  Zouden beide modems volgens kpn moeten worden vervangen. Waren oud. 1 nieuwe maandag ontvangen en geïnstalleerd.  Tv signaal deed het niet. Weer gebeld. Kreeg te horen: 3 super wifi versterkers opnieuw installeren. Ik gedaan. Blijkt op zowel oude als nieuwe Tv modem uiteindelijk te werken..  maar te snel blij. Helaas ook op nieuwe Tv ontvanger weer storing o.a. een foutcode  w.o. nu stb nmc 400. Weer via app geprobeerd te resetten...nee hoor. 

Eerlijk..ik ben meer dan 40jr bij kpn.  Maar laatste tijd alleen maar ergernis mbt wifisignaal wegvallen,  Tv signaal dus ook. Had versterkers via stroomnet had aparte wifi signaal versterker gekocht en als laatst 3 superwifi versterkers... nou ik weet 't niet meer.

HELP!!

En vanochtend, en zojuist ook weer, wifi uitval..


Als je alles na 28-06 alles als nieuw hebt geïnstalleerd is het wel goed om de wifi manager nog weer eens te doorlopen om de wifi te optimaliseren.  Blijft het dan, dan ga ik kijken of ik het modem kan vervangen.