Skip to main content

Beste,

 

Is het mogelijk meldingen betreffende de remote uit te zetten?

Vind het sowieso raar dat de melding komt, het ding ligt nog geen 3 meter van de tv+ box af.

 

Dan komt soms deze melding, je drukt op een knopje en hij verdwijnt, er is dus weldegelijk een verbinding lijkt het.

 

De batterijen zijn 100% vol geeft de tv box aan.

 

Iemand de gouden tip?

 

 

Ik zag het in je andere topic inderdaad. Daar is Bart met je aan het meekijken, het is niet handig als we met 2 man op verschillende plekken met je meekijken. Dan gaan er dingen langs elkaar lopen, het is het beste om het bij hem verder te laten gaan.


5 keer per minuut is bizar vaak inderdaad @Wessel133. Dit is nog in onderzoek bij de ontwikkelaars, ondanks eerdere updates waar het opgelost leek te zijn steekt het af en toe de kop weer op. Bij sommigen wordt het beter na de afstandsbediening te resetten en daarna opnieuw te koppelen. Had je dat al gedaan?

 

Helaas werkt het resetten niet…


Helaas inderdaad, kan je ook eens kijken hoeveel procent de batterij van de afstandsbediening nog is? Is dat laag of valt het mee?


Helaas inderdaad, kan je ook eens kijken hoeveel procent de batterij van de afstandsbediening nog is? Is dat laag of valt het mee?

80 procent dus dat lijkt mij ook niet het probleem.


Nee inderdaad, dat mag het niet zijn. Zijn er andere apparaten in de buurt van de tv die ook gebruik maken van Bluetooth, wat mogelijk kan storen? We zijn hierover ook in gesprek met de ontwikkelaars en de oorzaak hiervan is op dit moment nog niet duidelijk, daarom proberen we zoveel mogelijk uit te sluiten.


Nee inderdaad, dat mag het niet zijn. Zijn er andere apparaten in de buurt van de tv die ook gebruik maken van Bluetooth, wat mogelijk kan storen? We zijn hierover ook in gesprek met de ontwikkelaars en de oorzaak hiervan is op dit moment nog niet duidelijk, daarom proberen we zoveel mogelijk uit te sluiten.

Hooguit de TV zelf, die gebruikt ook bluetooth dacht ik, die is van Sony. Het lijkt sinds de laatste update 5 keer erger. 


Vervelend, inderdaad, Wessel.

Wat we zien is dat deze melding eigenlijk in twee situaties verschijnt, namelijk bij batterijissues, of als de bluetooth verbinding verbroken is. Maar uit de pop-up wordt dan niet duidelijk welk van de twee dingen de oorzaak is.

Wat we sowieso eerst gaan doen is dit verduidelijken, zodat er bij deze twee situaties ook verschillende meldingen worden gegeven. Dit zal in een komende update uitgevoerd worden. Wanneer precies is alleen nog niet bekend.

Dit helpt ons dan ook weer bij het verdere troubleshooten. Wat dus wel betekent dat we op het moment niet echt een specifieke oplossing hebben. Omdat we dus ook nog niet weten wat er precies speelt. En welke externe factoren bij de klant thuis van invloed/de oorzaak zijn.


@Erik_ en @Jasper voor mij is dit probleem voorbij. Ik heb het tv deel opgezegd, was wel klaar met knutselen ;)


Ook ik meld me hier als KPN-gebruiker die nadat ik dinsdag ben overgegaan naar KPN met de zeer irritante melding dat elke keer de verbinding met de afstandsbediening is verbroken.

Wat te doen?


Hoi @Efjeedordt, welkom bij ons op het forum. In dit topic zijn al een aantal dingen genoemd die je kunt proberen, zoals het opnieuw koppelen van de afstandsbediening en kijken of er andere Bluetooth apparaten zijn die kunnen storen op het signaal. Heb je die dingen al gedaan?


Reageer