Skip to main content

Mijn tv blijft al 3 dagen vragen om een software update! Heb het opgestart bij de 1ste x al! Maar elke x als ik de tv aan doe blijft hij updaten

Goedemorgen @ivo met probleem 550 5.0.0, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je na een software update direct weer deze meldingen krijgt! Hoe heb je de update de eerste keer uitgevoerd? Ik ben heel benieuwd of het probleem opgelost kan worden door hem nogmaals uit te voeren, maar dan via het stappenplan op onze website (onder het kopje 'hoe reset in de tv-ontvanger zonder menu?).

Kan je verder aangeven of je 1 of meerdere tv-ontvangers thuis hebt? Bij meerdere wil ik je vragen om ze even te wisselen van plek, om te kijken of dit helpt. Heb jede tv-ontvanger trouwens direct bekabeld aangesloten op de Experia Box of via een witte draadloze adapter?

Wil je tot slot je Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en serienummer van de betreffende ontvanger?

Ik hoor graag van je!


Mag ik je vragen welk type TV ontvanger het betreft?

Is het toevallig een ZTE ZXV8001?


@ivo met probleem 550 5.0.0, ik zie helaas geen reactie op onze berichten. Kan je aangeven of je hier nog hulp bij kan gebruiken?


Hoi Susan, het probleem is nog niet opgelost! Wij hebben meerdere kastjes en hebben hem gewisseld met een andere! Wij vermoeden dat het kastje kapot is! Kunnen er niet meer mee opnemen, geen programma gemist mee kijken en hij blijft nog steeds updaten! Mijn zoon is erg handig met dit soort dingen en heeft alles geprobeerd! Zouden heel graag een nieuw kastje willen! Vriendelijke groet Murie


@ivo met probleem 550 5.0.0, dan kijk ik graag even mee in de systemen. Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het serienummer van de betreffende tv-ontvanger? Dit kan bij persoonlijke opmerkingen. Overal waar privé achter staat is alleen inzichtelijk voor jou en KPN moderators! Ik hoor graag van je!


@ivo met probleem 550 5.0.0, dan kijk ik graag even mee in de systemen. Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het serienummer van de betreffende tv-ontvanger? Dit kan bij persoonlijke opmerkingen. Overal waar privé achter staat is alleen inzichtelijk voor jou en KPN moderators! Ik hoor graag van je!

Heb de gegevens ingevuld door op de link forum profiel te klikken! Hoop dat dit goed is gegaan en dat ik iets van jullie hoor! 


Heb de gegevens ingevuld door op de link forum profiel te klikken! Hoop gauw iets van jullie te horen!


@ivo met probleem 550 5.0.0, top bedankt. Vrijdag na 14.30 kan je deze ontvanger omruilen bij de Jumbo aan de Europalaan 105 (Winterswijk) voor een nieuwe! Graag de huidige ontvanger + stroomadapter in een doos stoppen en op die doos het ordernummer (3886538) en retouradres sturen: KPN, Antwoordnummer 10119, 2400VB Alphen aan den Rijn. 

Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen!


Reageer