Skip to main content
Beantwoord

Contact klantenservice

  • August 22, 2020
  • 10 reacties
  • 4571 keer bekeken

Ik wil graag in contact komen met een medewerker van KPN, telefonisch of via chat maar ik word de hele tijd verwezen naar de site waar ik niks aan heb

Beste antwoord door Ron van KPN

Dank je wel voor de update. Goed om te horen dat het gelukt is en dat het probleem is opgelost. Mocht je alsnog telefonisch contact willen, dan kun je ons bellen op 0800 0402 (gratis). Je kan ook een chat starten via onze contactpagina. Klik daar op een onderwerp, bijvoorbeeld: ‘Mobiel’ of ‘Internet’. Kies vervolgens voor de laatste optie ‘Ik heb een andere vraag of wil graag contact’. Scrol daarna een stukje naar beneden om een chat te starten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • August 22, 2020

Bellen naar 0800 0402 en zeggen tegen de computer dat je een medewerker wilt spreken. 

Of gewoon hier op het forum uw hart uitstorten... 😉


Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • August 26, 2020

Hi @deezdemennuh, welkom op ons forum. Is het inmiddels gelukt om contact te krijgen met één van mijn collega's? Als ik nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik het graag!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 26, 2020

Ja hoor, het is gelukt en opgelost


Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • Antwoord
  • August 26, 2020

Dank je wel voor de update. Goed om te horen dat het gelukt is en dat het probleem is opgelost. Mocht je alsnog telefonisch contact willen, dan kun je ons bellen op 0800 0402 (gratis). Je kan ook een chat starten via onze contactpagina. Klik daar op een onderwerp, bijvoorbeeld: ‘Mobiel’ of ‘Internet’. Kies vervolgens voor de laatste optie ‘Ik heb een andere vraag of wil graag contact’. Scrol daarna een stukje naar beneden om een chat te starten.


Maya59
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • November 5, 2020

Ik wil ook contact per mail of chat maar dat gaat niet lukken. Word ook verwezen naar iets waar ik niks aan heb

Lastig


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • November 5, 2020

Ik wil ook contact per mail of chat maar dat gaat niet lukken. Word ook verwezen naar iets waar ik niks aan heb

Lastig

Je kunt je vraag hier stellen. Dan komt er ongetwijfeld een antwoord op.


  • Nieuwkomer
  • January 26, 2021

Deze maand al 4x storing gehad, 3x kon ik gedurende lange tijd geen tv, internet of telefoon gebruiken.

In deze tijd is dit een van de weinige dingen die we hebben om ons te vermaken of contact te hebben.

Ik betaal 92,85 per maand daar mag ik iets van verwachten toch?

Jochems


  • Nieuwkomer
  • February 16, 2021

Ik heb vandaag verscheidende keren geprobeerd via mobiel of laptop een afspraak met een monteur proberen te verzetten. Dat is niet gelukt; kon na inloggen geen datum/tijd kiezen. Ik kon wel de afspraak annuleren, maar zie geen bevestiging. De afspraak is morgen, maar kan ivm verkoudheid jongste zoon beter verplaatst worden. Hopelijk kunnen jullie voor 13.00 u nog contact opnemen.

Afspraak staat nl tussen 15-17…

 

bvd


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • February 17, 2021

En hoe is het gegaan @Dhr lv ?


  • Nieuwkomer
  • March 16, 2021

Ik kreeg een aanbieding voor 3 maanden gratis het sportpakket. Erbij stond vermeld dat ik 2 weken voor de afloop datum een email kreeg ter waarschuwing. Deze email nooit gehad, en deze maand de kosten in rekening gebracht voor dit pakket. Ik heb de dienst direct uitgezet, en wil deze kosten graag van de rekening gehaald hebben. 

Ik hoor graag van u!

Met vriendelijke groet, 

Prive