Skip to main content

Waarom moet ik een vraag stellen aan een forum?
Waarom krijg ik als klant niet gewoon iemand van KPN aan het woord?
Hoe kan ik jullie bellen?

Het telefoonnummer van KPN is 0800 0402.


Beste Zaandammer,

Via het nummer wat Nick83 ook al aangaf (0800 0402) is het voor iedereen mogelijk om een medewerker aan de lijn te krijgen. Een vraag stellen op het forum is echter geen verplichting wel is de kans vele malen groter om hulp te kunnen bieden. Als je belt stel je namelijk één persoon de vraag en via het het forum bereik je meerdere mensen ( medewerkers en forum members ) die u eventueel kunnen helpen.

 

Groetjes CloakNL.

 


Ik probeer een zenderpakket uit te zetten via MijnKPN en geheel volgens instructie. Desondanks krijg ik de melding in een blauwe button (rechts in het scherm onder mijn nieuwe maandbedrag) dat wijzigen niet mogelijk is. Hoe kan dat en hoe kan ik het zenderpakket wel uitzetten?


Beste Robin062,

In welke omgeving probeert u de wijzigingen door te voeren? Via de mijn kpn app op een smart apparaat of via de website mijn kpn. Ik zelf voer eventuele wijzigingen altijd door via de mijn kpn site in combinatie met Chrome browser.

 


Dank voor je reactie CloakNL.

Via de website van KPN - Mijn KPN. Chromebrowser ook.


Zou normaal geen probleem moeten zijn maar zou je het ook eens via de mijn kpn app willen proberen?

 


De betere tips CloakNL! Gelukt!

Dankjewel voor het meedenken!


De betere tips CloakNL! Gelukt!

Dankjewel voor het meedenken!

Graag gedaan.