Skip to main content

Goedemorgen,

 

Ik wacht al sinds 4 januari tot ik eens terug gebeld zal worden door de kpn ivm financiële compensatie ivm meermaals storingen en inmiddels heb ik het abonnement opgezegd, heb jullie inmiddels meerdere keren gebeld, en telkens krijg ik het antwoord dat ik moet afwachten. Nu krijg ik een rekening voor de maand februari, terwijl mijn abonnement per vandaag stopt.

 

kan iemand van jullie mij hier over terug bellen?

ik ben het nu echt zat.

 

 

 

Goedemiddag @Zwart1234!

Wat jammer om te lezen dat je zo veel storingen had dat je ervoor hebt gekozen op het abonnement op te zeggen. :disappointed_relieved:

Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad over de factuur die je nog hebt ontvangen. Mijn collega zal hebben uitgelegd dat de factuur en opzegging elkaar gekruist hebben en dat je nog een slotfactuur krijgt waar de abonnementskosten die onterecht in rekening zijn gebracht (dus na 3 februari) daarop vergoed zullen worden. Is de eventuele compensatie voor de afgelopen twee maanden ook nog besproken?


@Zwart1234 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!