Skip to main content

Als we meerdere tv’s tegelijk aanzetten stoten de tv’s elkaar. Continu haperend beeld en geluid. Als er 1 tv word uitgezet doet de andere het weer normaal. En andersom net zo.

hebben hier meer mensen last van ? En nog belangrijker…. Wat is de oplossing..

Hoi @Pascal horstik en welkom hier op het Forum :)

 

Dat klinkt in eerste instantie alsof er niet voldoende bandbreedte aanwezig is om 2 televisies tegelijkertijd te gebruiken. Zou je voor mij je forumprofiel in willen vullen en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik je klantdossier erbij pakken en vanuit daar verder kijken naar de mogelijke oorzaak voor jouw probleem! 


Hallo @Pascal horstik ,

De mogelijke oplossing is om één van de twee ontvangers te vervangen door een Digitenne-ontvanger. 
 

In het grootste gedeelte van het land kun je via Digitenne kijken naar de belangrijkste 30 zenders. 
 

Er zijn geen extra kosten voor het vervangen van de ontvanger. Je blijft hetzelfde maandbedrag betalen. 

Je kunt deze wijziging aangeven in Mijn KPN. Of bel daarvoor met 0800-0402.

 


Goede toevoeging @Noordzee !


Hallo @Pascal horstik ,

De mogelijke oplossing is om één van de twee ontvangers te vervangen door een Digitenne-ontvanger. 
 

In het grootste gedeelte van het land kun je via Digitenne kijken naar de belangrijkste 30 zenders. 
 

Er zijn geen extra kosten voor het vervangen van de ontvanger. Je blijft hetzelfde maandbedrag betalen. 

Je kunt deze wijziging aangeven in Mijn KPN. Of bel daarvoor met 0800-0402.

 

@Pascal horstik 

Heb je inmiddels een Digitenne-ontvanger besteld? 

Heb je nog andere vragen? 

Zou je dan je forumprofiel in willen vullen en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan een moderator je klantdossier erbij pakken en vanuit daar verder kijken naar de mogelijke oorzaak voor jouw probleem! 

 

 


Hey @Pascal horstik , ik was even benieuwd naar de stand van zaken en of ik ergens nog iets voor jou kan betekenen!