Skip to main content

we hadden al internet.     

Abo uitgebreid met internet tv  en mobile bellen .

bevestiging gekregen kosten € 25 euro mobile bellen en € 57.50 internet met tv  totaal   € 82.50

nu de eerste facturen binnen    mobile bellen  € 36.69   en  60.89 internet  tv   totaal  €97.58

 

graag zou ik  een email adres ontvangen waar ik met mij klacht terecht kan.

tenslotte wil ik niet al mijn e-mails  zo maar op het forum  zetten

met vriendelijke groet Ed 

 

 

 

KPN is niet bereikbaar per mail. Dus daarmee bent u snel klaar.

U heeft het over facturen. Controleer eens op pagina 2 van de factuur of de periode misschien langer is dan een maand. KPN stuurt tegenwoordig soms facturen die over een periode van anderhalve maand gaan. Waarom weet ik niet, maar dat vinden ze leuk. 


Hoi @edthvd Kans is inderdaad groot dat het is wat @Nick83  aangeeft. Als je je abonnement uit gaat breiden is dat waarschijnlijk gebeurd tijdens een reeds gefactureerde maand. Dan zou er op je factuur een herberekening nog staan van de voorgaande periode en de periode dat de nieuwe uitbreiding is in gegaan. Dit omdat onze facturen altijd in voren gaan.

Ik wil graag even met je meekijken. Zou je hiervoor je profiel kunnen invullen?
Geef je hier nog een reactie zodra dat klaar is dan kan t ik op onderzoek gaan voor jou :mag:


Alleen bedankt
We hadden een briefje gestuurd naar de KPN. Vandaag  terug gebeld door een medewerkster van de KPN  alles top geregeld  


Kijk dat is goed om te horen (lezen) dat het is opgelost!
Dan rest mij niets dan je nog een heel fijn weekend te wensen! 


Het zelfde Nico