Skip to main content

Hallo mijn contract loopt 20juni af. Nu wil ik een nieuw contract. Krijg.ik nu ook de 2 wiffi versterkers. Of moet ik eerst opzeggen. En dan weer een nieuw contract aanvragen. Groetjes martienĀ 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Het contract loopt niet af maar wordt maandelijk opzegbaar. Verlengen kan niet. Opzeggen kan maar je bent pas een nieuwe klant als je 6 maanden geen klant bent geweest. Nieuwe klanten kunnen kiezen uit korting of super wifi's.Ā 


Dus ik moet opzeggen. Dan mist kpn 6 maanden abonnement. Dan er weer bij gaan. Dan krijg ik wel de wiffi. Dat is toch ook niet slim.. Dus trouwe klanten kennen fluiten naar goede wiffi. BEDANKT KPN.Ā 


Dat is nog maar de vraag of he dan super wifi's krijgt.Ā  Misschien is er dan wel een andere aktie. En jij begrijpt vast wel dat kpn geen super wifi's weg kan geven. Reken maar uit wat dat kost. Ga even uit van 2 miljoen klanten....Je kan vaak wel de experia wifi's gratis krijgen. Die moet je bekabeld aansluiten

Ā 


Nee 6 maanden klant kwijt en dan alsnog de wiffi geven. Dat is slim. Trouwe klanten mag je best e

een keer wat extra geven. We betalen genoeg.Ā 

Ā 


Nee 6 maanden klant kwijt en dan alsnog de wiffi geven. Dat is slim. Trouwe klanten mag je best e

een keer wat extra geven. We betalen genoeg.Ā 

Ā 

Hallo @Martien70Ā 

Trouwe klanten krijgen goede service van KPN.

Die super-wifi's krijgen nieuwe klanten ook niet echt 'gratisā€™.

Je kunt als nieuwe klant een aantal maanden korting krijgen of die super wifi's, dus een beetje een sigaar uit eigen doos.

Bestaande klanten kunnen de super wifi's met korting kopen, dan doet KPN toch nog iets voor vaste klanten.

Ā 


HoiĀ @Martien70Ā , leuk dat je de community een vraag stelt, welkom! :)

Momenteel hebben we een actie lopen voor nieuwe klanten met KPN Super Wifi, dat is in plaats van een kortingsactie die je normaal als nieuwe klant krijgt. Iedere nieuwe abonnee krijgt een welkomstactie of cadeau. Iedere klant van ons heeft dit in het begin van ons mogen ontvangen. Als we met iedere nieuwe actie hetzelfde ook weer aan bestaande klanten gaan aanbieden dan gaan de aan de maandprijzen omhoog. Dat is ook niet wenselijk ;)

Maar, we kunnen uiteraard wel helpen je draadloze verbinding te verbeteren.Ā Want uiteraard ook voor onze vaste klanten willen we ons inzetten voor overal in huis goede wifi. Daarom hebben we de online tool ontwikkeld:Ā KPN Wifi Manager. Daarmee helpen we jou een ideaal wifi-klimaat in huis te realiseren ;)
Ieder huis is anders en daarom krijg je wifi-advies op maat. DeĀ tool is instaat jouw wifi-kwaliteit teĀ analyseren en het modem aan te passen naar de beste instellingen die opdat moment nodig zijn voor de beste wifi. OokĀ krijg je wat tips om de kwaliteit verder te verbeteren, of je krijgt het advies om een wifi-versterker te nemen. Zo bepaal je samen met de tool wat jouw huis nodig heeft, om aan de beste standaard te voldoen.Ā 

Meer informatie vind je op:Ā Oplossingen voor trage en wegvallende wifi.

Als je meteen gebruik wilt maken van Super wifi, dan kun je deze bij ons bestellen: KPN Super Wifi startpakket.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze hier gerust. De community denkt graag met je mee :)


Hoi Martien, helaas geen bericht meer van je gehad. Ik ga er vanuit dat je vraag is beantwoord, ik sluit daarmee je topic. Toch nog vragen? Stel ze hier gerust, de community helpt je graag :)


Reageer