Skip to main content

Ik heb in juli mijn abonnement veranderd aangezien ik disney+ wou toevoegen. Ik ben van internet en tv basis naar een hussel gegaan, aangezien ik volgens de medewerker dan recht had op €5 entertainment korting en dat scheelt op mijn factuur totaal. Nu keek ik net eens goed naar mijn factuur van juni en van augustus en tot mijn verbazing zag ik op mijn oude abonnement dat mijn HD ontvanger bij gratis producten staat op de factuur en deze mij nu €10 euro per maand kost🤨 het ding is geloof ik al zo oud als dat ik klant ben😂 wie kan mij vertellen hoe dit nou zit?

Het werd gratis genoemd maar het zat natuurlijk gewoon in de prijs verwerkt.  Bij Hussel kan je zelf bepalen wat je toe wil voegen aan je abonnement en wordt ieder onderdeel apart berekend. 


Goedeavond beste wat voor decoder bezit u als het een Motorola is die kunt gratis omruilen. Belt gratis kpn 0800 0402 kpn 😉


Goedeavond beste wat voor decoder bezit u als het een Motorola is die kunt gratis omruilen. Belt gratis kpn 0800 0402 kpn 😉

De witte kst waar alles op aangesloten is is een kpn experiabox, en het zwarte tv kastje is van arris productie datum 06-2014 staat er op de doos, dus misschien wel aan vervanging toe🤣 had eerst ook problemen met het kastje ze hadden hem opgestuurd en ik had een doos gehad om naar kpn te sturen, maar toen kwam corona en gingen alle afhaalpunten dicht😔


Het werd gratis genoemd maar het zat natuurlijk gewoon in de prijs verwerkt.  Bij Hussel kan je zelf bepalen wat je toe wil voegen aan je abonnement en wordt ieder onderdeel apart berekend. 

Klopt alleen wel gek dat ze dan zeggen dat je eigenlijk met hussel iets meer als €10 goedkoper uit ben met je hussel abonnement als met je basis maar het dus eigenlijk niet waar is aangezien je nu die €10 voor het kastje betaald.


Je moet naar de totaalprijs kijken. Niet naar individuele onderdelen.