Skip to main content

Na een aantal maal geprobeerd te hebben het contract over te zetten naar mijn naam,krijg ik steeds de melding dat er door een technisch probleem mijn gegevens niet verwerkt kunnen worden….probeer het later nog eens.Nou dat heb ik een aantal maal gedaan.via ipad,via mobiel,laptop…alles het zelfde.Wanneer is dit probleem opgelost kpn?..inmiddels krijg ik wel een handigheid met het telkens weer invullen van alle gegevens.ook foto,s uploaden is een probleem ivm groote vd foto,s…..kan dit niet makkelijker bv in mijn kpn?
 

hopelijk krijg ik snel een antwoord.

@Rob19691969 Je kunt hiervoor het beste telefonisch contact  opnemen via het gratis telefoonnummer 0800 0402. Eventueel kan je ook  chatten. Kies op Contact en klantenservice | KPN  een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.


Hoi @Rob19691969, welkom.

Begrijp ik goed dat het invullen van de formulieren voor een contract overname niet goed lukt? Check eerst of jij wel voldoet aan de voorwaarden  voor een contract overname? 

Als het via de site niet lukt kan je de formulieren het beste fysiek in een van onze winkels invullen. Op onze website kan je de voor jouw dichtstbijzijnde winkel zoeken, de openingstijden checken en vind je de actuele Corona restricties.  Ik hoop dat het lukt!


Nee,het invullen lukte wel.Maar helaas op het moment van verzenden van formulieren kreeg ik de melding dat er een storing op de site was en dat de gegevens op dit moment niet verwerkt konden worden.hierna de melding …probeer het op een later moment nog een keer.Ik ben naar de winkel in dordrecht gegaan.Die adviseerden mij alles op de post te doen met een gratis antwoordnummer….nu afwachten,maar heb goede hoop.


Hier hetzelfde probleem met de online formulieren. ik kom tot stap 5, krijg zelfs de mogelijkheid of we het online, via email of per post willen versturen maar dan stopt het dus.  vervolgenns zijn wij zelfs samen naar de KPN winkel gegaan maar daar werd aangegeven dat contract overnames altijd online moesten. Nu zitten wij dus in een soort patstelling. Om van alles af te zijn en het te regelen heb ik nu alle benodigde documenten geprint en zou graag het antwoordnummer ontvangen van KPN waar ik de contractovername naartoe kan sturen, Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

 


Hier hetzelfde probleem met de online formulieren. ik kom tot stap 5, krijg zelfs de mogelijkheid of we het online, via email of per post willen versturen maar dan stopt het dus.  vervolgenns zijn wij zelfs samen naar de KPN winkel gegaan maar daar werd aangegeven dat contract overnames altijd online moesten. Nu zitten wij dus in een soort patstelling. Om van alles af te zijn en het te regelen heb ik nu alle benodigde documenten geprint en zou graag het antwoordnummer ontvangen van KPN waar ik de contractovername naartoe kan sturen, Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

 

Kpn contractovername 

antwoordnummer 10291

2400VB Alphen aan de Rijn

(geen postzegel nodig)


Na alles opgestuurd te hebben,kreeg ik na 7 dagen een mail terug dat ik mijn huisnummer verkeerd ingevuld had ipv 341 had ik per ongeluk 314 ingetypt….of ik alles nog een keer op wilde sturen ,met de nodige kopieeen .ze hadden mij natuurlijk(en zo had dat ook moeten zijn!) op kunnen bellen want ik had alles ingevuld…nu uiteindelijk na 2 weken is het gelukt🤔


Dank je wel Rob! Hopelijk heb ik alles goed ingevuld, ben benieuwd hoe dit ‘avontuur’ afloopt! :thumbsup_tone1::fingers_crossed_tone2:


Karen,de oude weg. Via postbus gaat zeker werken..een leer voor mij voor de volgende keer.nieuwe communicatie is goed als het werkt,werkende website is een pre…zeker voor een groot bedrijf als kpn