Skip to main content

Onze LG 65NANO866NA is niet te bedienen met de d3 versie van de afstandbediening.
Alle onderstaande codes hebben we gebruikt, maar helaas. 

  • 633

  • 630

  • 638

  • 502

  • 486

  • 9164

  • 602

  • 9163

  • 641

  • 629

  • 463

  • 481

  • 642

  • 637

  • 9160

  • 9166

  • 483

  • 833

  • 9209

  • 678

  • 424

En uiteraard de 20.

Hi @BJD77, welkom!

Het kan even zoeken zijn naar de code om jouw televisie en de afstandsbediening te koppelen. Je hebt al een boel codes geprobeerd lees ik, ik heb even met je mee gezocht. Als ik op jouw type tv zoek, kom ik niet een specifieke code tegen. Waar loop je precies op vast? Welke stappen heb je doorlopen? Niet alle televisies reageren even goed op een andere afstandsbediening, daarom raad ik je aan om het nog eens te proberen met de codes voor LG. Soms helpt het om een code nog eens in te stellen, en reageert de televisie er dan wel op.


Hi @BJD77, welkom!

Het kan even zoeken zijn naar de code om jouw televisie en de afstandsbediening te koppelen. Je hebt al een boel codes geprobeerd lees ik, ik heb even met je mee gezocht. Als ik op jouw type tv zoek, kom ik niet een specifieke code tegen. Waar loop je precies op vast? Welke stappen heb je doorlopen? Niet alle televisies reageren even goed op een andere afstandsbediening, daarom raad ik je aan om het nog eens te proberen met de codes voor LG. Soms helpt het om een code nog eens in te stellen, en reageert de televisie er dan wel op.

De televisie reageert geheel niet op de voorgaande codes.

Ik heb de stappen doorlopen zoals beschreven voor de D3 versie van mijn AB.

Op de link die je aangeeft had ik ook al gekeken, echter kent de site het merk LG niet? Ik krijg daar “er is een fout opgetreden” namelijk, als ik LG invoer.


@BJD77 Dat is jammer. Het helpt soms om een code nog eens opnieuw in te stellen, vandaar het voorgaande advies. 

Op de link die je aangeeft had ik ook al gekeken, echter kent de site het merk LG niet? Ik krijg daar “er is een fout opgetreden” namelijk, als ik LG invoer.

Dat is gek, ik heb het ook geprobeerd en krijg wel verschillende codes te zien als ik LG invul. Lukt het wel als je het probeert vanuit een andere internetbrowser, zoals Google Chrome of Mozilla Firefox? Het is soms even zoeken naar de juiste code die werkt voor jouw televisie. Ik hoop dat je 'm snel gevonden hebt.