Skip to main content
Dit komt weer in zicht?

Op beide ontvangers!

ik was bij verschillende kpn gebruikers,en die hebben dat ook!

Het is goed geweest, maar ws weer een update geweest?

Hoi Willem. Ik ben ook ben benieuwd hoe dit kan. Wat probeer je precies te doen? Aan het plaatje te zien probeer je een zenderpakket te bestellen? Zo ja, welke precies? Dan ga ik het vanaf hier ook proberen.
Als ik naar Mijn Service gaat, krijg ik dat te zien!

Is al eerder diverse keren opgetreden, zels al een monteur voor geweest!

Wat mij opvalt, dat ik het bij 4 klanten kpn voorbij zie komen.

Ik wilde gisteren bij kennis, dit even uitleggen, en toen kreeg ik daar, op zijn ontvanger

ook deze melding te zien!
Zet de ontvanger 1 minuut uit (schakelaar achterkant). Hij wordt daarna opnieuw gesynchroniseerd.

Hopelijk werkt 't dan weer.
Ook hier hetzelfde. Wat Peter zegt heeft geholpen, even de ontvanger met de schakelaar uitzetten en daarna weer aan. Zou je dit ook willen proberen?
Zo begin het wel op Delta te lijken.

Ik ben daar weggegaan omdat het daar dagelijkse kost was!

Het is niet bij mij alleen!

de buurvrouw krijgt het zelfde te zien, net getest!
Dat is duidelijk Willem, maar heb je ook de ontvanger 1 minuut stroomloos gemaakt? Mocht het nodig zijn kan ik uiteraard ook iets voor je aanzetten, als je dat probeert te doen nu bij Mijn Services.
Net stroomloos gezet.

Allebij de ontvangers.

Nu werkt(tijdelijk) weer?

Slechte start van een nieuw abonnement🙈🙈
Ik hoop dat het nu toch zo blijft, dit probleem heb ik niet eerder meegemaakt om eerlijk te zijn. Laat het me anders even weten hier. Wel fijn om te lezen dat het nu werkt. 🙂
Ik hoop dat het nu toch zo blijft, dit probleem heb ik niet eerder meegemaakt om eerlijk te zijn. Laat het me anders even weten hier. Wel fijn om te lezen dat het nu werkt. :)



Zal het een ‘bug’ zijn geweest @Alex_P? Hopelijk blijft het nu goed lopen voor @Willem1958. 😉


Ik hoop dat het nu toch zo blijft, dit probleem heb ik niet eerder meegemaakt om eerlijk te zijn. Laat het me anders even weten hier. Wel fijn om te lezen dat het nu werkt. :)

Zal het een ‘bug’ zijn geweest @Alex_P? Hopelijk blijft het nu goed lopen voor @Willem1958. ;)


Hoi.

ik heb het al op diverse plaatsen gezien.

en sommige net klant van kpn.

Dus zo bijzonder is het niet!

en, allemaal hier in de buurt.


Hoi.

ik heb het al op diverse plaatsen gezien.

en sommige net klant van kpn.

Dus zo bijzonder is het niet!

en, allemaal hier in de buurt.


En dit gebeurde toen jij naar "Mijn Service" ging?


Hoi.

ik heb het al op diverse plaatsen gezien.

en sommige net klant van kpn.

Dus zo bijzonder is het niet!

en, allemaal hier in de buurt.
En dit gebeurde toen jij naar "Mijn Service" ging?








Inderdaad.

Ik kom bij veel ouderen, als ze problemen hebben met pc,laptop en internet.

Dus daarom had ik het maar weer gemeld, en toen ik hier thuis keek, precies het zelfde probleem!


En dit gebeurde toen jij naar "Mijn Service" ging?Inderdaad.

Ik kom bij veel ouderen, als ze problemen hebben met pc,laptop en internet.

Dus daarom had ik het maar weer gemeld, en toen ik hier thuis keek, precies het zelfde probleem!


Dat ga ik eens kijken of dat bij mij ook gebeurd als ik naar "Mijn Service" ga. 🤔
Ik heb het inmiddels geprobeerd, en ik ervaar deze probleem gelukkig niet. En ik heb dan ook een 4K ontvanger. 😉
En.? Vervolgens is de lippsync ook weer terug.

geluid/ spraak loopt niet gelijk!

Dit hebben we al eerder gehad, een paar dagen na aansluiting.

Het begint weer een probleem te worden, dus

KPN kom met een werkende oplossing, ik betaal nu voor een niet toerekende service?😡😥🤭
Goede avond. Dat klopt bij ons is dat ook dat de spraak niet gelijk loop met beeld. Wij proberen het steeds met het dat speciaalen geluid apart. Maar dat helpt niet altijd het gebeurt veel. Erg vervelend met dat geluid. Wij zitten op glasvezel. Hoop op een oplossing kastje uit en weer aan help ook niet ook geen harde Rezet.
Het niet synchroon lopen v.h. geluid heb ik nog niet ervaren. Heb op de HTS wel een kleine vertraging ingesteld staan, maar dat is gewoon permanent. Op de TV, HDMI out staat express op stereo, is het altijd synchroon via de tv-speakers. Van ontvanger naar HTS zit optische kabel.



Wat betreft geen toegang tot Mijn service, dat had ik enkele maanden geleden. Had 'm toen 20 sec. uitgezet, maar na enkele dagen kwam het weer terug. Toen ruim een minuut (vandaar m'n advies) en sindsdien geen probleem meer met toegang tot Mijn service.
Dat is dan toch echt een totaal ander probleem. Heb je dit op alle zenders en beide ontvangers? Gaat het geluid via je televisie of via een versterker/home cinema set?
Dat is dan toch echt een totaal ander probleem. Heb je dit op alle zenders en beide ontvangers? Gaat het geluid via je televisie of via een versterker/home cinema set?



Hoi.

geluid via de tv speakers

en, ja op beide ontvangers.

hdmi, stereo via instellingen menu itvbox.

Dit is al eens eerder opgetreden, paar dagen na aansluiting, en ook al een monteur toen langs geweest!
Ik heb dit toch nagevraagd voor de zekerheid, is geen specifiek issue op grote schaal bij ons of in ieder geval niet bekend. Heb je ook je Experiabox gereset? Zo ja, dan zal ik weer de melding openen die bij eerder in behandeling is geweest voor dit probleem.
Ik heb dit toch nagevraagd voor de zekerheid, is geen specifiek issue op grote schaal bij ons of in ieder geval niet bekend. Heb je ook je Experiabox gereset? Zo ja, dan zal ik weer de melding openen die bij eerder in behandeling is geweest voor dit probleem.



Hallo Alex_P.

Alles al diverse malen gereset.

test nu met optische aansluiting naar tv.
In plaats van HDMI neem ik aan? Waarbij je dan het kastje ook zo instelt dat het geluid via de optische kabel naar de tv gaat? Ik ben benieuwd.
In plaats van HDMI neem ik aan? Waarbij je dan het kastje ook zo instelt dat het geluid via de optische kabel naar de tv gaat? Ik ben benieuwd.





Inderdaad.

Je hoort er van.!
Na diverse harde resetten, is mijn service WEER NIET bereikbaar!

Het blijft maar terugkomen, ws een fout bij KPN?

Ik heb het bij kennissen getest, en precies het zelfde!


Na diverse harde resetten, is mijn service WEER NIET bereikbaar!

Het blijft maar terugkomen, ws een fout bij KPN?

Ik heb het bij kennissen getest, en precies het zelfde!