Skip to main content
Dit komt weer in zicht?

Op beide ontvangers!

ik was bij verschillende kpn gebruikers,en die hebben dat ook!

Het is goed geweest, maar ws weer een update geweest?

Na diverse harde resetten, is mijn service WEER NIET bereikbaar!

Het blijft maar terugkomen, ws een fout bij KPN?

Ik heb het bij kennissen getest, en precies het zelfde!



Dit blijft wel een apart probleem, het lijkt wel of je profiel er steeds wordt uitgegooid door die apparatuur van KPN. 🤔

@Alex_P dit is echt een serieus probleem, ik zou bijna denken dat er iets op de achtergrond niet goed gaat bij jullie voor @Willem1958
Na diverse harde resetten, is mijn service WEER NIET bereikbaar! Het blijft maar terugkomen, ws een fout bij KPN? Ik heb het bij kennissen getest, en precies het zelfde!

Dit blijft wel een apart probleem, het lijkt wel of je profiel er steeds wordt uitgegooid door die apparatuur van KPN. 🤔 @Alex_P dit is echt een serieus probleem, ik zou bijna denken dat er iets op de achtergrond niet goed gaat bij jullie voor @Willem1958






Dit is niet alleen bij mij. Ik heb het al bij veel kennissen op hun tv gezien, ivm uitleg menu itv, ik doe veel voor ouderen met

pc/ tv/ internet problemen
Dit is niet alleen bij mij. Ik heb het al bij veel kennissen op hun tv gezien, ivm uitleg menu itv, ik doe veel voor ouderen metpc/ tv/ internet problemen


Dus dan zit het puur in jou woonomgeving. 🤔 Dit is wel heel vaag! @Alex_P of wie van de moderators ook eventueel een ondergrondse monteur aansturen, en iemand bij hun van de I-TV afdeling, want dit is echt raar. Het is nu weekend, hopelijk reageert er een moderator morgen, zo niet dan wordt het van de week. 😕
Nog maar eens beide stbs volledig van de stroom gehaald.

Dan is mijn Service wel bereikbaar!

NA een aantal uren kijken is het weer zover..zenderpakketten niet meer bereikbaar.

Het menu in zijn geheel start dan weer automatisch op, maar verder geen zenderpakketten te zien!
Dat is duidelijk niet goed. Ik heb de case weer geopend en doorgezet naar een team dat dit binnen 48 uur oppakt en hier regie op houdt. Ze zullen dus voor woensdag/donderdag contact met je opnemen, in eerste instantie op je mobiele nummer eindigend op 676.
Dat is duidelijk niet goed. Ik heb de case weer geopend en doorgezet naar een team dat dit binnen 48 uur oppakt en hier regie op houdt. Ze zullen dus voor woensdag/donderdag contact met je opnemen, in eerste instantie op je mobiele nummer eindigend op 676.





Bedankt Alex_P.

Intussen blijf ik het na iedere harde reset controlleren.

Het is niet dat ik er last van ondervindt, maar het hoort te werken, ook bij anderen, als ze om uitleg over het menu willen.

Want heel gebruikers weten niet eens wat ze in het menu allemaal kunnen zien en instellen.