Skip to main content

Al ene tijdje hebben wij thuis elke dag (vaak meerdere malen zelfs) last van vastlopend beeld waarna de melding “zender niet beschikbaar” in beeld komt en er gevraagd wordt even van zender te wisselen. Dit werkt vaak eventjes maar na ong een minuut weer hetzelfde euvel. Dit is helaas niet op 1 ontvanger. Wij hebben er 3 en alledrie hebben ze het alleen is het wisselend welke wanneer er last van hebben en is ook niet elke keer dezelfde. Maar inmiddels worden we er wel wat moe van. 
 

Beneden is de tv rechtstreeks op de (experia box?)modem aangesloten. Via het stopcontact aldaar zit er wel een DVS aan omdat de tv ontvangers boven (2) niet bekabeld zijn en elk via een DVS hun ontvangst hebben. Bekabelen is niet mogelijk. Via KPN hebben wij ook internet een vaste telefoonlijn.

 

Toen wij de ontvangers bestelden was dit mogelijk maar nu elke dag de modem opnieuw opstarten wordt wel een beetje vervelend. Wat kunnen wij evt nog meer doen om allemaal gewoon probleemloos tv te kunnen kijken? Welke zender je kijkt maakt niet uit en tijden waarop dit plaatsvind wisselt ook. 
 

Overigens...het account staat op naam van mijn vader maar omdat ik degene ben die de meeste technische kennis heeft mag ik elke keer het oplossen.

Welkom op het forum @Angela22, hoewel de aanleiding minder leuk is :slight_frown:  Superirritant als dit telkens maar blijft gebeuren!

Door drukte op het forum, komen we nu pas aan jouw topic toe, excuus voor de late reactie! Ik zie dat je op de 3e met ons hebt gebeld, is het probleem opgelost na dat telefoontje? 

 


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!