Skip to main content

Ik heb de nieuwe TV ontvanger binnen. Helaas is de bijgeleverde data kabel tekort. Een monteur heeft bij de oude TV ontvanger een kabel vanuit de meterkast, over het plafond door een pvc buis naar de TV ontvanger doorgetrokken. Ik heb 10 m nodig. Kan ik die bestellen.   

Hallo @Johnnieb 

Kan je dan niet de aanwezige kabel gebruiken? Of staat de nieuwe ontvanger op een andere plaats?

Hier vind je kabels in de KPN webshop: Kabels (kpn.com) , maar die kan je ‘overal’ kopen.


Hoi @Johnnieb 

Hier hebben ze heel veel kabels te koop.


Goede dag.

Sinds kort heb ik een Samsung Qled 4K  TV.  De beelden komen soms nog schokkerig over. Bij stilstaande beelden gaat het prima. Ik heb de laatste nieuwe TV ontvanger met hogere resolutie. Maar het probleem is niet opgelost. Samsung benadert. Zij vinden het vreemd. Er werd als advies gegeven,  eens naar analoge TV te kijken om te zien of het verschil maakt. Maar dat kan naar mijn mening toch niet. ik vroeg laatst aan de monteur of de oude ethernet kabel nog goed was. De kabel die meegeleverd was met de TV ontvanger, was dikker. Nee, zei hij dat maakt.niets uit. 

Graag uw advies. 

Admin: topic verplaatst naar lopend topic


Heeft u al getest met de nieuw meegeleverde ethernet kabel?

Admin: post verplaatst


Die kabel is tekort. Ik moet zeker 10 meter overbruggen. Daarom heeft de monteur de oude kabel laten zitten. Deze kabel is destijds door een monteur via de PVC buis van de antenne aansluiting, doorgetrokken.  

Admin: post verplaatst naar lopend topic


Hoi @Johnnieboy  @Johnnieb , ik heb je topic en post verplaatst, hier heb je de vraag ook gesteld. Zo houden we het overzichtelijk en centraal. 

Ook nog een huishoudelijke mededeling: ik zie dat je twee forumaccounts gebruikt. Ik vermoed dat het per ongelijk zo is ontstaan nadat je het wachtwoord niet meer wist? Wat kan gebeuren. Het is alleen niet toegestaan om als individu met meerdere accounts op het forum te reageren. Ik wil je daarom vragen 1 account op te geven zodat ik die kan verwijderen. Dank alvast! :)    

Nu weer verder naar je hulpvraag. Het lijkt me verstandig om de kabel toch te gaan vervangen, aangezien je beeldkwaliteit wat tegenvalt. Je kunt dat doen door een nieuwe kabel door te trekken waarbij je de oude meteen verwijderd. 
In onze webshop vind je de juiste kabel voor de beste kwaliteit: Ethernetkabel 10m  of op allekabels.nl 


Bedankt voor uw reactie. Mijn account is  

………………….

Ik ben A technisch. Het aanbrengen van een ethernet stekker, gaat mij niet lukken.

Graag uw advies.

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy