Skip to main content

Sinds een paar weken hebben we een nieuw tv kastje+ afstandsbediening. Alles werkte naar behoren, tot vandaag.

De sourceknop werkt niet meer, althans, ik kan de pijltjes omhoog en omlaag niet gebruiken in dit menu. Als ik dit geprobeerd heb, werken de pijltjes ook niet meer in de gids.

Heb inmiddels alle codes uitgeprobeerd, maar bij geen enkele funtioneert de afstandsbediening 100%.

Yep, 16 keer blauw lampje…

Herstart al twee keer gedaan, terwijl het een paar weken oud kastje is. Lijkt me niet zo zinvol. ;)

Zojuist geklikt op Frisse start. Kastje verliest steeds verbinding.

Toch wel apart dat er met het nieuwe kastje meer problemen zijn dan met het oude kastje.

Heeft de ontvanger die frisse start dan wel af kunnen ronden ​@JetFreggel? Zo ja, heeft dit nog voor verbeteringen gezorgd?

De frisse start ging uiteindelijk over op live tv, dus ik neem aan dat deze wederom ok is uitgevoerd. Maar dat biedt dus geen garantie, is inmiddels mijn ervaring.

Mochten de problemen toch aanhouden, dan zou ik je willen adviseren om hierover eens contact op te nemen met onze Helpdesk zodat we je direct kunnen ondersteunen. Je kunt daarvoor tegenwoordig dus ook een belafspraak inplannen.

Mochten de problemen toch aanhouden, dan zou ik je willen adviseren om hierover eens contact op te nemen met onze Helpdesk zodat we je direct kunnen ondersteunen. Je kunt daarvoor tegenwoordig dus ook een belafspraak inplannen.

Liep net weer even de kamer in en blijkbaar wanneer je lang niet zapt, gaat het kastje automatisch op standby. Bij ons staat vaak de radio aan en toen ik net dus langs de tv liep, zag ik de tekst dat er lang geen activiteit is geweest en dat ie op standby gaat. 

Is dat een instelling die aan te passen is?

Reageer