Skip to main content
Beantwoord

De afstandsbediening van de KPN TV+ Box werkt niet goed, melding over batterijen

• January 14, 2025
  • 3 reacties
  • 104 keer bekeken

Goedemorgen,

Sinds een aantal dagen werkt onze afstandsbediening minimaal. Het reageert niet op het veranderen van de zenders. Geluidsknoppen en home button werken wel, ook het veranderen van HDMI poort button werkt. De rest van de afstandsbediening werkt niet. Ik heb al geprobeerd de box en routerĀ uit te zetten, echter werkt dit ook niet.Ā 
Ook geeft de afstandbediening steds de melding dat batterijen opzijn, er zitten al nieuwe in.Ā 

Graag vernemen wij informatie over wat het probleem kan zijn.
Ā 

met vriendelijke groet,
S Bank

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Sevastianb97! Dat is gek als de batterijen nieuw zijn. šŸ˜• Heb je ook andere batterijen die je tijdelijk kunt testen? Ik ben benieuwd of de melding dan ook weer tevoorschijn komt.Ā 

Zo ja, zou je dan eenĀ fabrieksreset van de TV+ Box afstandsbedieningĀ willen proberen?
Ik hoor de resultaten graag!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 14, 2025

Beste ​@Sevastianb97Ā wat geeft het batterijpercentage aan van de AB?

Ā 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 14, 2025

Beste ​@JanDĀ , dat zou ik zo niet weten. Het zijn nieuwe batterijen uit de Duracell AAA verpakking

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 16, 2025

Hi ​@Sevastianb97! Dat is gek als de batterijen nieuw zijn. šŸ˜• Heb je ook andere batterijen die je tijdelijk kunt testen? Ik ben benieuwd of de melding dan ook weer tevoorschijn komt.Ā 

Zo ja, zou je dan eenĀ fabrieksreset van de TV+ Box afstandsbedieningĀ willen proberen?
Ik hoor de resultaten graag!