Skip to main content

Goedendag .

De app is echt waardeloos, geeft steeds aan dat ik niet verbonden bent met kpn en dat er geen verbinding is. Daardoor een monteur geregeld en nu moet ik 60 euro betalen voor de voorrijkosten, terwijl ik de app moest gebruiken van KPN. Heel raar en ik ga dus ook deze rekening niet betalen. De monteur gaf ook aan  dat de app waardeloos is.

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Tv kijken met een goede beeldkwaliteit doe je met de tv ontvanger.


Hoi @Mennomen Mennomen . Welkom op het forum.

Ik weet nog niet wat er allemaal aan de hand is.  Wat is het probleem? En heeft de monteur dat ook opgelost?


De eerste monteur heeft alles geïnstalleerd en de app geïnstalleerd. De plastic zat nog op de extender,  waardoor er slecht bereik was. Fout van de installateur. Daarna Geeft de app fouten aan dat de router steeds problemen geeft en dat ik niet verbonden ben met kpn netwerk, daardoor heb ik monteur gebeld. Monteur zegt nu, dat ik deze app niet moet gebruiken. Dat vind ik heel raar, maar ja. Nu zegt hij dat kpn netwerk het goed doet , en ik de voorrijkosten moet betalen. Maar dat ga ik niet doen.  Lijkt mij ook normaal.


Dus de monteur is langs geweest en toen werkte alles naar behoren?  Kun je anders je profiel aanvullen en mij daarna een seintje geven? Dan kan ik meekijken.


M.ockeloen te Assen. **-**-****


*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Tv kijken met een goede beeldkwaliteit doe je met de tv ontvanger.

Welke TV-Ontvanger? ChromeCast V3 of V4?


plastic op de extender maakt niks uit voor je bereik, dat is gewoon om krasjes te voorkomen, verder geen fout. 

Heb je wel verbinding met wifi? Werken andere internet sites wel? Verwijder anders eerst eens het wifi netwerk en voeg dat weer opnieuw toe. 

Ps. je moet je profiel via de link hierboven invullen, niet je gegevens hier op de community zetten


Hoi @Mennomen Mennomen 
Het is de bedoeling dat je je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel invult, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


 

 


t Lukt niet he @Mennomen Mennomen ?
Vul je forumprofiel in door hier op  forumprofiel  te klikken.

Overal waar Privé bij staat is alleen door de KPN en door jou te zien.


Het is al ingevuld


Dus als ik goed lees is er een probleem met iTV app ? Is op tv of telefoon? Als niet goed werkt kan aan veel liggen maar een monteur is niet verantwoordelijk voor slecht werken van een app, die kijkt puur dat lijn in goede staat is werkt of niet werkt. Dus vrij normaal dan dat voorrijkosten zijn. 


Nee, op de app van KPN stond dat ik niet verbonden bent met kpn, daarbij gaf hij steeds problemen aan, ik heb alles gedaan wat er werd aangegeven en de storing bleef bestaan, de app gaf mij aan dat ik een monteur hiervoor moet inschakelen, dus dat heb ik gedaan.


Ik ga hiervoor donderdag wel naar de KPN winkel. 


Hoi @Mennomen Mennomen . Ik heb de bon van de monteur er bij gepakt.

Hier staat in dat het probleem niet van KPN kwam en de kosten staan er ook op. Hier heb jij ook voor getekend. Ik vrees dat ik daar dus weinig aan kan doen. 


De monteur heeft gezegd dat ik bezwaar moest maken, het probleem is nog steeds niet opgelost. Op zolder nog steeds storing en slecht bereik. 


Het probleem kwam wel van KPN, de app is geleverd door KPN en geeft bij mij storing aan, logisch dat ik dan een monteur daarvoor regel


Het probleem kwam wel van KPN, de app is geleverd door KPN en geeft bij mij storing aan, logisch dat ik dan een monteur daarvoor regel


 

Bij slecht bereik kun je wifimanager uitproberen of koop een wifipunt voor op zolder voor oplossen zijn daar kosten aan verbonden staat ook op de site als modem onder staat en jij op zolder dan kun je trager slechter verwachten. 


Ik heb al 3 wifi punten gekocht bij kpn. De kleurt vaak oranje of paars, zelden groen


De monteur heeft gezegd dat ik bezwaar moest maken, het probleem is nog steeds niet opgelost. Op zolder nog steeds storing en slecht bereik. 

Ik ben daar niet bij geweest. Alles wat ik zie is een monteurs bon waarin staat dat het issue niet aan KPN lag en dat de monteur dus voorrijkosten heeft gerekend. Vervolgens staat jouw handtekening daar onder.  Ik moet werken met de feiten. 

Als monteur dit écht gezegd heeft dan lijkt een officiële klacht mij op z'n plaats. Dat kan via het formulier:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm


Kpn heeft nog steeds niet gebeld

Â