Skip to main content

Sinds 2 dagen nieuwe kpn apparatuur ontvangen kpn plus box echter werkt deze niet met de Videoland app pauzeert steeds heel irritant? Wat zou de oorzaak kunnen zijn? Is via kabel aangesloten op de tv.

 

mvg 

 

jeroen 

Hoi @Napolitana en welkom hier op ons forum :)

Dat is natuurlijk lastig kijken dus goed dat je daar via deze weg melding van maakt. Er zijn een paar dingen die ik je alvast kan adviseren. Sowieso wil ik je aanraden om de tv+ box eens een 'frisse start' te geven. Hoe je dat kunt doen, lees je hier op onze website.

Mocht dat geen soelaas bieden, dan zou je de tv+ ontvanger ook eens kunnen resetten. Laat je ons hier weten of dit voor de gewenste verbetering heeft gezorgd? 


Goedemiddag, 

 

frisse start geven? De box komt uit de verpakking van KPN? Dus hoe frisser wil je hem hebben?


Goedemiddag, 

 

frisse start geven? De box komt uit de verpakking van KPN? Dus hoe frisser wil je hem hebben?

Een Box die in de verpakking zit pakt op dat moment niet de laatste updates @Napolitana. Ook al komt de box vers uit de doos, kan best zijn dat er nog wat oudere software op staat en de box dus een update nodig heeft om goed te kunnen functioneren ;) 


@JanZ_ . Frisse start? TV+ Box 😉


@JanZ_ . Frisse start? TV+ Box 😉

Yes, als je dit linkje opent dan kun je zien dat dit tegenwoordig ook kan met de tv+ box. Voor mij ook relatief nieuw hoor!


Oh, dat. Maar in het menu van de TV+ box staat die term niet. Maar terugzetten op fabrieksinstellingen. Gisteren gedaan omdat ie retour gaat.

Bij Arris en Arcadyan staat wel 'frisse start' in het menu.


Maar terugzetten op fabrieksinstellingen. Gisteren gedaan omdat ie retour gaat.

Ik wacht nog tot 31 augustus met terugsturen.


Oh, dat. Maar in het menu van de TV+ box staat die term niet. Maar terugzetten op fabrieksinstellingen. Gisteren gedaan omdat ie retour gaat.

Bij Arris en Arcadyan staat wel 'frisse start' in het menu.

Klopt hoor, maar als je de stappen volgt die op de website worden aangegeven dan wijst het zichzelf wel :)