Skip to main content

Na reset ivm hangen tijden installeren van een camera-app blijft de ontvanger met de tekst androidtv staan. Onder de tekst beweegt van links naar rechts een dun lijntje. Is er een oplossing hiervoor? 

Hoe is de DIW7022 verbonden met de Experiabox of Box12?

Zit er een DVS tussen?

Of een switch zonder IGMP snooping? 


Hi joop2011, dank voor je reactie.

De DIW7022 was via een switch aangesloten, maar nav je opmerking heb ik deze nu rechtstreeks op poort 1 van het modem (BOX12) aangesloten.

Geen verschil overigens. Na zoeken naar updates (eerst kijken naar de USB-poort)  via een heel lang (kpn)internetadres dat onderin beeld wordt getoond, start de set verder door met de gekleurde bolletjes rond een witte rechthoek en het gestileerde KPN symbool om vervolgens te blijven hangen in de eerder beschreven situatie.


Op het kpn forum ligt het probleem nooit aan het DiW7022 kastje ,het ligt altijd aan je kabels of je andere aangesloten apparaten,misschien functioneert DiW7022 niet zoals het zou moeten 


Op het kpn forum ligt het probleem nooit aan het DiW7022 kastje ,het ligt altijd aan je kabels of je andere aangesloten apparaten, misschien functioneert DiW7022 niet zoals het zou moeten 

 

Nee, dat is natuurlijk onzin.

Wat KPN bedoelt, is kijk eerst naar de bekabeling en alles wat er tussen zit.

Als dat allemaal 100% goed is, kan je (gratis) 0800-0402 bellen en krijg je een nieuwe KPN tv decoder.

In dit geval de DIW7022

 

Helaas kan een volledig nieuw apparaat defect zijn.

 

Bij de volgende configuratie werkt de DIW7022 het beste:

 


Hoi @Alschout, heb je al contact gehad met mijn collega's?

Zo niet, dan ben ik wel benieuwd of het helpt door de ontvanger te resetten door met een puntig voorwerp het resetgaatje achterop in te drukken tot de ontvanger weer opstart. Loopt die dan wel door? 

 


Hoi Bart_Z, 

De paperclipreset heb ik inderdaad ook al eens geprobeerd maar dat gaf op dat moment geen resultaat. Later heb ik tijdelijk een ‘oude’ TV ontvanger (van XS4All was nog niet teruggestuurd) aangesloten (wilde toch naar wielrennen kijken). Gisteren telefonisch contact gehad en op verzoek de niet werkende diw7022 aangesloten. Wie wat wanneer heeft gedaan weet ik niet maar na korte tijd heen en weer knipperen van het ledje oranje/groen was er weer beeld en geluid. Dus alles werkt weer zoals het hoort.

Dank en groet aan KPN


@Alschout 

Alleen dank en groet aan KPN?

Ik werk niet bij KPN, ik ben net zoals jij klant bij KPN.

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.😉


Top dat het weer werkt. Bedankt voor de terugkoppeling.

Mocht er nog weer iets zijn, laat het dan vooral weten.