Skip to main content

Goedenavond,

Een uur geleden zijn bij mij ineens de Glasvezel HD zenders (661 t/m 670) verdwenen. Ik heb telefonisch contact gehad met de klantenservice, maar de medewerkster kon mij niet verder helpen. Ze adviseerde me nog wel om de ontvanger te resetten naar fabrieksinstellingen.

Helaas zijn mijn kanalen nog steeds verdwenen en moet ik mijn opnames ook opnieuw gaan instellen. 
 

Is er iemand die hier ook problemen mee heeft en hoe krijg ik de Glasvezel HD zenders weer terug? 

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

 

 

Je zou het glasvezelkastje nog 2 minuten van de stroom kunnen halen.


Helaas…Bedankt voor de tip, maar het heeft niet gewerkt.


Kan je eens controleren of de "Best mogelijke kwaliteit op deze TV ontvanger" wellicht op SD staat.


Hij staat op UHD…


Hoi @Dogs4life 

Zijn dit de 4K zenders? Zou je eens in Mijn KPN kunnen kijken of je het 4K pakket nog hebt? Over het algemeen verdwijnen zenders niet zo maar, maar zijn ze gekoppeld aan een zenderpakket. En dat zou dan betekenen dat het zenderpakket is verwijderd van jouw account.


Hoi Jeroen-Bart,

De Glasvezel HD zenders had ik al voordat ik de 4K ontvanger kreeg. Ik heb nu ongeveer een jaar de 4K ontvanger en mijn zenderpakket is enkele maanden geleden aangepast.

Van het een op het andere moment had ik vanavond ineens een bevroren beeld op Netflix, heb ik de ontvanger opnieuw opgestart en zijn mijn Glasvezel HD zenders ineens verdwenen. 

 

 

 


Doe eens een Frisse Start. We horen af en toe berichten dat bij een 5202 na deep sleep en stroomonderbreking de HDglas zenders verdwenen zijn.


Hallo Peter,

Die ‘Frisse Start’ had ik als eerste uitgevoerd op advies van de klantenservice. 


Een kpn moderator (ook werkzaam op zondag) kan in de systemen kijken of je nog op glas-profiel staat. (i.t.t. koper-profiel).
Geen idee of je vraag vandaag al aan de beurt komt in de wachtrij. Dan is het mogelijk handig als je gegevens HIER al staan.


Hi @Dogs4life, niet zo leuk dat je zenders ineens verdwenen zijn :slight_frown:

Wat ik zie, is dat de zenders wél actief staan onder je iTV account, ze worden vanaf onze kant dus wel doorgegeven. De collega die je hier gisteravond over gesproken hebt, heeft een storingsmelding aangemaakt voor onze technische dienst, zodat onderzocht kan worden waar dit precies mis gaat. Je zult hier over worden gebeld zodra jouw melding aan de beurt is, vermoedelijk morgen tussen kantooruren. Laat je het even weten als je dat telefoontje ontvangen hebt?


Hallo Maja,

Bedankt voor je bericht. 
Zodra ik het telefoontje heb gehad, laat ik het direct weten. 
Fijne zondag nog! 


Helemaal top, jij ook nog een fijne zondag :slight_smile:


Goedenavond!

Inmiddels heb ik contact gehad met de technische dienst en een vriendelijke en kundige medewerker heeft het probleem zeer vlot opgelost. Hoera, ik heb mijn zenders weer terug!

Uiteindelijk had PeterG het bij het juiste eind! Op onverklaarbare wijze stond ik ineens in het systeem op koper-profiel i.p.v. glas-profiel. 
Door een simpele handeling heeft hij ervoor gezorgd dat ik weer op glas-profiel sta.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie hulp en tips en wens jullie warme feestdagen en blijf gezond! 

 


Haha! :laughing: . Helemaal top! Geniet van de mooie kwaliteit.:thumbsup_tone2:


Ah, super dat het euvel gevonden is @Dogs4life:smiley:

Jij ook alvast hele fijne dagen gewenst :blush: