Skip to main content

Ik heb nu al een week geen tv ontvangst meer, eerst had ik af en toe tv na de modem een paar keer gereset te hebben maar dat helpt ook niets meer, is er weer iets veranderd bij kpn of is de snelheid nog lager geworden zodat de tv ontvanger niet genoeg data ontvangt.

ik kan nog wel Netflix kijken of op de iPad tv kijken via Kpn iTV 
maar gewoon tv kijken is er nu niet meer bij, heeft iemand hier ook last van?

Welke snelheid haal je bekabeld en is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel?


De snelheid verschilt iedere dag, soms is het rond de 30 mbit en de andere dag komt het niet hoger dan 8 mbit, ik zit in het buiten gebied .

alles is via cat6B kabels aangelegd en is nog geen half jaar oud, deze zijn allemaal doorgemeten en akkoord bevonden.

al 2 x een monteur langs gehad van KPN maar zodra deze de deur uit was zat ik weer met een storing.

ondanks dat er een 4G versterker op het huis netwerk is aangesloten blijft het vreselijk behelpen.

Iedere keer raden ze me aan om weer wat bij het abonnement te voegen zodat ik een hogere data snelheid zou krijgen, maar mijn maandlasten Worden alleen maar hoger  en de ontvangst slechter!

is er bij KPN geen mogelijkheid dat alles over het 4G netwerk ontvangen kan worden?
als ik via de iPad kijk heb ik wel goed ontvangst, dat moet toch ook op de tv kunnen?


Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres? https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. 


Hi @Captain caveman, wat zuur dat het zo slecht gaat met de verbinding en snelheid bij jou thuis :slight_frown: 

Door de drukte op het forum, komen we nu pas aan jouw topic toe, excuus voor de late reactie! Is de situatie inmiddels verbeterd? Of speelt dit nog steeds? Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik even met je meekijken!


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het weer in orde is met je verbinding :slight_smile: Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel!


Ondanks de belofte om hier in het buitengebied met alle systemen die ik heb genomen van kpn om een internet snelheid te bereiken die Ruim voldoende moet zijn om gewoon tv te kijken lukt het dus niet om boven de 6Mbit/ sec te komen.

Ook nadat alles is gereset en ge-update komt de snelheid niet op een niveau waarmee te werken valt.

heeft kpn niet een mobiele ontvanger waarmee wel een normale snelheid mee word bereikt?

gelukkig heb ik nog een tablet met Vodafone Sim kaart erin zodat ik hiermee nog contact heb met de buiten wereld.

ik kan niet wachten tot ze eindelijk de glasvezel kabel naar binnen brengen die al een half jaar uit de grond steekt.

zodra deze binnen is zal ik acuut daar een abonnement afsluiten en de kpn aansluiting opzeggen, ik vind het maar een heel gedoe ondanks de vele klachten en monteurs die langs zijn geweest werkt het gewoon niet!!

ik betaal iedere maand €88,00 voor niets!

het zou kpn sieren om hiervoor een oplossing te bieden

 


het zou kpn sieren om hiervoor een oplossing te bieden

Ik wil graag mijn best voor je doen, zou je daarvoor nog je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? :slight_smile: Omdat ik nu nog niet met je mee kan kijken, weet ik niet precies hoe de situatie en mogelijkheden zijn op jouw adres dus ik kan er nu nog weinig zinnigs over zeggen!