Skip to main content

Ik was opzoek of er meerdere klachten waren.

Kon alleen deze zo vinden.

 

Wij hebben hetzelfde ongeveer, de HMB2260 V2  is of ontzettend traag of reageert niet.

Zappen bijvoorbeeld kun je drukken wat je wil maar er gebeurt niets, je ziet op de afstand bediening wel dat groene ledje branden als je drukt en op de HMB zie je een rood ledje branden, maar hij wisseld niet van kanaal.

 

Ook naar menu toe bijvoorbeeld wil bijna niet, en dan ineens zit je na een seconde of 20 in het menu ????

 

We krijgen verder helemaal geen  fout meldingen te zien, dus kan daar niets over roepen, het werkt alleen zo ongelofelijk traag dat het niet werkbaar is.

 

Heb hem al eens spanningsloos gemaakt en opnieuw op laten starten, dis helpt 1 avond.

Ben nu een reset aan het doen, hopelijk helpt dat.

 

Maar is er iets veranderd in de laatste 2 weken ? Ben op vakantie geweest, en hiervoor hadden we totaal geen klachten werkte allemaal vlekkeloos…

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @ArjanGroters. Wat vervelend dat jouw tv-ontvanger traag is. Heeft een reset het probleem nog verholpen? Als een reset het probleem niet heeft verholpen dan wil ik je vragen om jouw gegevens achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit het gedaan?


Hoi @ArjanGroters. Wat vervelend dat jouw tv-ontvanger traag is. Heeft een reset het probleem nog verholpen? Als een reset het probleem niet heeft verholpen dan wil ik je vragen om jouw gegevens achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit het gedaan?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat een reset het probleem inmiddels heeft verholpen. Als dit niet het geval is dan hoor ik dat graag van je!


Sorry sorry !!

 

Het is te mooi weer om tv te kijken, we kijken elke avond buiten via ITV…

 

Dus heb het nog niet goed kunnen testen/ervaren.

Wel is het zo dat hij nu direct na de frisse start normaal reageert !

Maar nogmaals, bijna geen tv gekeken binnenshuis…

Mocht het weer ergenis worden dan trek ik weer aan de bel 😉


Dat begrijp ik. Goed om te lezen dat jouw ontvanger op dit moment normaal reageert. Als het weer gebeurd dan hoor ik dat graag van je! 😊