Skip to main content

Hoi Kpn,

Gisteren de film jurassic park dominion gehuurd, nu wil ik hem afkijken alleen lukt dat niet meer. Er wordt weer gevraagd om te betalen. Deze is toch 2 dagen gehuurd? Graag reactie 

Hoi @Gehuurde film en welkom hier op ons forum!

Ik heb hier zo geen verklaring voor maar heb wel navraag gedaan. Het kan zijn dat de prijs van de film in de tussentijd is gewijzigd, in dat geval zou het kunnen kloppen dat je de film nu niet meer terug kunt kijken. Dat zou natuurlijk niet zo moeten zijn dus ik wacht even af op de terugkoppeling! Zodra ik meer weet, laat ik je dit meteen via deze weg weten.

 


Top, alvast bedankt voor je reactie. 


Geen punt, inmiddels heb ik ook terugkoppeling gekregen en de prijs van de film is inderdaad aangepast waardoor je deze nu niet meer terug kunt kijken @Gehuurde film.

Ik ga deze kosten voor je vergoeden zodat je de film opnieuw kunt huren en alsnog af kunt kijken. Zou jij daarom je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt :)


Ik heb hem ingevuld! 
 

Dank je wel. 


Dankjewel @Gehuurde film :)
Ik heb het meteen voor je geregeld, de kosten van de gehuurde film zullen op je volgende factuur weer in mindering worden gebracht!

Veel kijkplezier en mocht je ons nog eens nodig hebben dan horen we dat natuurlijk graag.


Heel fijn dat het zo geregeld is. 
Goede service! 
 


Heel fijn dat het zo geregeld is. 
Goede service! 
 

Heel erg graag gedaan! :)