Skip to main content
Beantwoord

De KPN TV+ app niet beschikbaar voor AndroidTV?

  • 14 September 2024
  • 4 reacties
  • 54 keer bekeken

Ik heb een Nokia Streaming Box 8010, die draait onder AndroidTV versie 12. Hierop staat een oude KPN iTV app die alleen werkt als ik thuis ben. En ik wil juist “buiten de deur” naar KPN TV kijken.

Dus wil ik de nieuwe KPN TV+ app installeren, maar als ik die opzoek in de Play Store krijg ik de foutmelding dat deze app niet beschikbaar is. Komt dat nog of is er aan andere plaats waar ik de app vandaan kan halen? Of word het toch met een webbrouwser on-line TV kijken?

 

En ik wil juist “buiten de deur” naar KPN TV kijken.

Dat kan niet. Dat mag niet van KPN. Ook met de nieuwe TV+ app is dat precies hetzelfde: alleen thuis.


En ik wil juist “buiten de deur” naar KPN TV kijken.

Dat kan niet. Dat mag niet van KPN. Ook met de nieuwe TV+ app is dat precies hetzelfde: alleen thuis.

Dat snap ik niet... Ik zit nu in Spanje op mijn telefoon met de KPN TV+ naar live TV te kijken…

En dat werkt ook op mijn laptop via tv.kpn.com. Ik heb dit gevonden op https://www.kpn.com/televisie/online-tv-kijken . Maar het werkt niet via de streaming box omdat daarvoor de TV+ app niet beschikbaar is


Hallo @Aart625 ,

Er is een KPN TV(+)-app voor de telefoon en voor een tablet. Via die apparaten kun je in de hele EU naar KPN TV kijken. En inderdaad ook via de webbrowser. 
 

Via jouw TV-ontvanger kun je alleen thuis TV kijken.
 

Voor mediaboxen is geen KPN TV-app beschikbaar. 


Dat snap ik niet... Ik zit nu in Spanje op mijn telefoon met de KPN TV+ naar live TV te kijken…

En dat werkt ook op mijn laptop via tv.kpn.com.

Dat mag ook gewoon, dat is prima. Het is de bedoeling dat dit werkt.

Ik heb dit gevonden op https://www.kpn.com/televisie/online-tv-kijken . Maar het werkt niet via de streaming box omdat daarvoor de TV+ app niet beschikbaar is

Maar niet op de streamingsbox. TV kijken op de streamingsbox mag alleen thuis. Dat heeft niets te maken met oude of nieuwe app. Ook met de TV+ app zal het in Spanje niet werken.

Waarom die TV+ app niet beschikbaar is in de store weet ik niet. Misschien omdat u nu in Spanje bent. Maar nogmaals: het maakt niets uit, want al zou die wel beschikbaar zijn, dan zou die in Spanje toch niet werken. Dat heeft KPN doelbewust zo gemaakt. 


Reageer