Skip to main content

Als laatste van de grote Nederlandse providers, komt KPN (eindelijk!) met een App voor de Apple TV!

Vanmiddag trof ik een verkoper van KPN die glasvezel abonnementen aan de man/vrouw/x probeerde te brengen en hoera, die kwam met heugelijke bericht dat in augustus de KPN TV App voor de Apple TV gelanceerd wordt!

Beter laat dan nooit! 
 

 

Blijf hoop houden @Berteman ,

Tenslotte is de Multisim voor de Apple Watch er uiteindelijk ook gekomen. 

Dat heeft ook lang op zich laten wachten maar Apple Watches verkopen is ongetwijfeld ook lucratief.


En toch ben ik nog steeds nieuwsgierig wat de  meerwaarde zou kunnen zijn van Apple TV. We kijken TV via Digitenne en de ingebouwde Chromecast van de Philips TV gebruik ik wel eens voor streaming vanuit de iPhone voor bv nos.nl of vanuit de KPN-TV app als we naar LoveNature willen kijken. (Zit niet op Digitenne.)  

Wat voegt Apple TV toe als we geen abonnee willen worden op betaalde streamingsdiensten? (Die overigens ook een app hebben in onze TV.) 

Of de Apple TV voor jou @Noordzee en in je persoonlijke situatie iets toevoegt, is lastig te beantwoorden.

Als je de Apple TV alleen zou gebruiken om een streamingdienst te bekijken en af en toe te airplayen, dan voldoen de apps op de smart TV en de al dan niet ingebouwde chromecast prima: een Apple TV is dan wellicht wat over de top. 

Een goede, uitgebreide en objectieve review is deze.. Daarin worden de mogelijkheden van de Apple TV uitgebreid beschreven en aan de hand daarvan kan je je een goed oordeel vormen of de Apple TV voor jou iets toevoegt.


@Berteman hou moed, soms zijn dromen geen bedrog😀


Eerst maar eens zien wanneer kpn uit de (chronische) droomstand ontwaakt , @TvG2016 😴😴😴


Toen ik mijn ogen dicht deed zag ik een vrouw in een blauwe jurk met een glas water ene hand en een Apple TV in de andere hand 😀


Vertel eens verder @TvG2016 ,

Wat gebeurde er verder in die droom? 


Ze ging een glas appelsap drinken, fluisterde daarna wat in mijn oor……en de rest is privé😀


@TvG2016 : Je weet toch: de mevrouw in de blauwe jurk is de woordvoerster van de blauwe provider, die de aankondiging doet dat de app voor de Apple TV er is 😂😂😂


Helaas schittert kpn nog door afwezigheid op de Apple TV, maar hopelijk wordt 2023 het jaar waarin kpn de Apple TV laat schitteren!

 


Als laatste van de grote Nederlandse providers, komt KPN (eindelijk!) met een App voor de Apple TV!

Vanmiddag trof ik een verkoper van KPN die glasvezel abonnementen aan de man/vrouw/x probeerde te brengen en hoera, die kwam met heugelijke bericht dat in augustus de KPN TV App voor de Apple TV gelanceerd wordt!

Beter laat dan nooit! 
 

 

Zit net bij KPN en jammer dat de app er nog steeds niet is. Op mijn LG smart is de app, aanwezig, op google tv, op fire tv, uiteraard op Apple TV zelf.  Bij KPN dus niet, en terwijl denk ik, oh bij Ziggo(vanwaar ik ben overgestapt) was de app er ook niet volgens mij. Dus zo simpel zal het ook wel niet zijn om het regelen.Â