Skip to main content

Kpn....of ineens toch zoiets als Ziggo???

Wat een blamage dat kpn+   box , of zoiets....en wat doet het er toe ....Het is een brok ellende met dat apparaat. 

En als je stelt dat ik een verlenging van mijn huidige contract wil... dan krijg je verplicht en volledig automatisch deze ellende er bij krijgt... en als je dan stelt dat je deze " troep" niet ongevraagd n huis wil en dat KPN het hele tv kijken tot een hel maakt, terwijl het ontspanning zou moeten zijn, dan krijg je de toezegging dat er contact over opgenomen wordt.... maar dat is inmiddels ook al weer 3 weken geleden. 

KPN....begin er NIET aan....!!!!

@MikevanBreukelen In je vorige topic was je ook al niet al te positief.  Verlos jezelf van de ellende die je ervaart en stap over naar Ziggo want tussen jou en kpn gaat het gewoon niet goed komen.  Succes!!


Kpn moet gewoon leverewat het ( iederee) belooft of anders de boel opdoeken.  Sorry....Het alternatief is tegenwoordig geen alternatief meer…

Het is hopen op een (buitenlandse?) provider die deze diensten wél "probleemloos " kan leveren. 

Kpn kan het in ieder geval NIET!!


Ik denk dat er genoeg klanten zijn die naar volle tevredenheid van KPN gebruik maken. Jij blijkbaar niet, dan kies je toch wat anders? Als tv het enige probleem is zou ik dat opzeggen en kijken naar NLZiet of CanalDigitaal oid.


Het netwerk van kpn behoort tot de besten ter wereld.  Ik vraag me dan af wat mis je dan?


Je kunt als je minimaal 1 maand van het TV-abo met KPN+ gebruik hebt gemaakt, wel het tv-deel binnen je abo opzeggen en kijken naar een ander tv-abo elders. bron

Mogelijk heb je anders nog een apparaat waarop je de KPN ITV app kan installeren.

Door KPN is de keuze gemaakt om voor klanten die niet tevreden zijn met de TV+ ontvanger niet de mogelijkheid te bieden deze om te wisselen voor een oudere ontvanger.
Er zijn diverse mensen waarbij de TV+ ontvanger niet bevalt en waarbij de oudere ontvanger een goede oplossing zou zijn voor een tevreden klant.


Als het allemaal zo goed en foutloos is.....waarom hier niet (meer)dan?.?

Het was ooit naar behoren maar het is alleen maar slechter geworden. 

Ik blijf staan voor mijn ervaring(en) ,die zijn zuiver en oprecht…

Als Ik eerder een systeem had dat naar behoren functioneerde dan heeft KPN dat eigenhandig naar de groetjes geholpen. 

Wederom blijkt niet elke vernieuwing een verbetering te zijn.

En als nonsens niet meer reageren op het niet functioneren van KPN en de " dienstverlening " dN is is dat omdat ze ook doodmoe van die loze beloftes van KPN worden. 

Maar het moet en mag gezegd worden…

Kpn is niet wat het belooft...niet bij iedereen iig..

Maar die uitzondering hoor of lees ik nergens. 

Alleen hier hoor je positieve geluiden..maar het is niet allemaal hosanna bi en met KPN en daarnaast blijf ik ageren tegen het niet probleemloos kunnen leveren van datgene waar ik wel trouw elke maand de aanzienlijke nota van krijg.

KPN wil alleen de grootste belangrijkste zijn zonder over al te veel goodwill te beschikken en zonder adequate serviceverlening. 

Sorry positivo's....het tegendeel mag ook gezegd worden zolang KPN zijn vaste klanten in de kou zet.

En jullie mogen dat afkeuren 

danwel goed praten...het feit blijft...


Hoi @MikevanBreukelen, ik begrijp dat er dingen niet werken zoals je verwacht dat ze werken. Maar je geeft niet aan wat er precies niet werkt. We denken graag met je mee, maar wij weten alleen wat jij ons vertelt. Als je wilt dat we met je meedenken, kan je dan precies vertellen wat er speelt? 

Je benoemt TV+, daarvoor hebben we een overzicht met bekende bevindingen: 

En er komen regelmatig updates voor uit, welke je kunt vinden in Product Updates.

 

Of dat aansluit bij wat je ervaart weet ik niet doordat je nog niet beschrijft waar je tegenaan loopt.