Skip to main content

voorbeelden zijn in browser KPN TV: Opgeslagen

zie 

serie royal pains op paramount network 

ik zie engelse, nederlandse en italiaanse titels

star trek voyager ook op paramount network

opgenomen in nederlands en gepland in engels

Zie je dit ook op de tv-ontvanger of in de KPN TV+ app zo, ​@matthijs peters?

@Denise van KPN 

ik zie dat ook op de box , ik gebruik geen app

En kun je niet zelf in de gids kijken ? want daar zie je het ook

nog een voorbeeld van vandaag

italiaans en engels

Ik heb even gekeken, maar ik zie alleen Royal Pains in de Gids staan. Geen titel van de aflevering. En ik heb het programma zelf niet opgenomen. Maar ik heb navraag bij het TV Content team gedaan. Hopelijk weten zij waardoor jij de titels in meerdere talen ziet.

@Denise van KPN 

je gaat naar tv gids https://tv.kpn.com/tv-gids

kiest voor 27-jan

zender paramount network

11:50

Klik op royal pains

Het lijkt echt een Paramount dingetje te zijn. Dit is zoals we het van Paramount aangeleverd krijgen.

@Denise van KPN 

Is het goed of is het fout ?   

Ik heb geen contract met paramount en kpn wel

Dus neem contact met ze op zou ik denken

@Denise van KPN 

en als jullie toch met paramount gaan overleggen dan heb ik deze nog voor jullie

Paramount wilde niet reageren op facebook

9 jan 2025, 13:06

Door jou verzonden

weer een apart op 5 januari zender jullie 8 afleveringen star trek voyager afleveringen achter elkaar uit. 1 daarvan is plotseling in klein beeld formaat gaat om 5 januari 16:14 Star Trek: Voyager: Fair Haven seizoen 6, aflevering 11

13 januari om 11:58

13 jan 2025, 11:58

Door jou verzonden

en afgelopen zondag gebeurde het dus weer de 1e van de 8 star trek voyager afleveringen S6 afl 15 was in kleinbeeld de aflevering daarna was normaaal

@Denise van KPN 

Wat paramount ook afgelopen zondag heeft geflikt is de afleveringen van star trek voager in een andere volgorde uitzenden, volgorde in de gids is 7.1 t/m 7.12 in logische/numerieke volgorde

de uitgezonden volgorde is

7.1

7.2

7.3

7.5  critical care

7.4  repression

7.6

7.9   flesh aand blood

NB dit zijn 2 afleveringen achter elkaar

7.10  flesh aand blood  deel 2

7.7

NB in de geplande uitzending gaan ze al de mist in met 7.9 en 7.10 dubbele aflevering voor 1 titel

Rest ga ik nu niet uitzoeken maar het is dus een zooitje

Compleet de schuld van paramount maar ik heb geen contactgegevens van hun (of  een contract met ze)

Uitzendvolgorde is sowieso niet iets waar wij over gaan, noch enige invloed op hebben.

En wat betreft namen en nummers van dingen. Zenders leveren die informatie aan bij een gidsleverancier. De gidsleverancier brengt het bij ons. We zien dat sommige zenders beter zijn in de data die ze aanleveren dan anderen. Dingen die echt stuk zijn kunnen we laten aanpassen, maar we kunnen dit niet voor alles doen.

@Erik van KPN 

Gaat mij er meer om dat jullie eventueel met de zender overleggen waarom zij er zo'n puinhoop van maken. Preventief overleg om herhaling van dit soort acties te vermijden.

Ik heb jullie nu 3 voorbeelden gegeven met 3 verschillende problemen op die zender

Want jullie krijgen de overlast van klagende klanten (zoals ik)

@Erik van KPN 

en zie ziggogo.tv

dus zij hebben de titel wel in het engels en niet in het italiaans zoals de kpn

Dus misschien dat jullie gids leveriancier of toch kpn interned services het veroorzaakt

Ik zou vooral goed navragen bij zowel jullie ()interne) leveranciers als ook bij de zender

en zie ook 

en opp ziggogo.tv

bij ziggo is het 2x achter elke off-season greetings

en volgensd mij is Auguri fuori stagione  dat in het italiaans

Tja, Ziggo en KPN vergelijken is een beetje als appels en peren vergelijken. Het zijn 2 totaal verschillende providers, met allebei een eigen TV platform.

Als we meer klachten horen, dan kunnen we dit inderdaad aankaarten. Maar dit is wel hoe we het aangeleverd krijgen. En op dit moment kunnen we er niets aan veranderen.

@Denise van KPN  ​@Erik van KPN 

Als de bron fout is dan zie je meestal de zelfde fout in verschillende systemen

Ziggo heeft het wel goed staan dus dan is de kans al veel groter dat de bron (paramount) niet de oorzaaak is.

Dus als ik kpn was  zou ik maar eens gaan nadenken en overleggen met het bedrijf of bedrijven waar jullie mee te maken hebben. Ergens in jullie lijn is een stoorzender.

1 van die bedrijven is kpn internedservices (met voormalig redbee)

Ik neem je feedback mee.

@Denise van KPN ​@Erik van KPN 

en ik hoop maar dat jullie met je partners overleggen en niet dit probleem gaan negeren

Ik zal maar zelf een email naar kpn internedservices sturen

en vandaag heeft de serie opname dus onterecht  niet opgenomen

Paramount Network
Star Trek: Voyager: Repentance
seizoen 7, aflevering 12

Er werd beweerd in de epg dat dit vorige week is uitgezonden maar het is vorige week niet uitgezonden

zie mijn opmerking hierboven over seizoen 7 van star trek voyager

en vandaag heeft de serie opname dus onterecht  niet opgenomen

Dat is balen! Maar hebben we mogelijk wel een verklaring voor. Hoe dit zit, lees je hier: Problemen met opnames bij KPN? Zo los je ze stap voor stap op!.

Een verklaring heb jij voor mij ?

Ik heb jouw de verklaring al dagen geleden gegeven

zie  bericht hierboven: 

Wat paramount ook afgelopen zondag heeft geflikt is de afleveringen van star trek voager in een andere volgorde uitzenden, volgorde in de gids is 7.1 t/m 7.12 in logische/numerieke volgorde

de uitgezonden volgorde is

7.1

7.2

7.3

7.5  critical care

7.4  repression

7.6

7.9   flesh aand blood

NB dit zijn 2 afleveringen achter elkaar

7.10  flesh aand blood  deel 2

7.7

NB in de geplande uitzending gaan ze al de mist in met 7.9 en 7.10 dubbele aflevering voor 1 titel

Rest ga ik nu niet uitzoeken maar het is dus een zooitje

Compleet de schuld van paramount maar ik heb geen contactgegevens van hun (of  een contract met ze)

Dus er was 8 dagen geleden een dubbele aflevering voor flesh aand blood maar in het uitzending scherma stond er maaar  1. Daardoor stond er vorige week onterecht afl12 in de lijst van uitgezonden  programma's want die werd helemaal niet uitgezonden

Dus de serie opname denkt onterecht dat hij die aflevering vorige week heeft opgenomen

En omdat kpn niets gedaan heeft gaan dus nu klanten met seizoen opname voor star trek voyager 7 afl12 missen. 

Alle afleveringen met de tag ‘seizoen 7’ zullen worden opgenomen. Ook herhalingen en ook als de aflevering later wordt uitgezonden. Maar als een aflevering niet de tag ‘seizoen 7’ krijgt, dan zal ‘ie ook niet opgenomen worden in een serieopname. Paramount geeft deze tag mee aan hun afleveringen.

Wil je het niet begrijpen of ben ik niet duidelijk genoeg ?

Seizoen opname neemt herhaling niet op als seizoen opname onterecht denkt dat hij die al heeft opgenomen.

Dus op 26-1 stond fout in de epg dat afl 12 werd uitgezonden maar seizoen opname neemt deze op en denkt dus afl 12 is opgenomen

Als op 2-2 afl 12 correct word uitgezonden neemt de serie opname deze dus niet op

Hierbij zijn meerdere parijen betrokken

1. paramount die er een zooitje van maakt
  2. kpn die meldingen van klant niet serieus oppakt en de kans mist om de seizoen opname te corrigeren. Uiteindelijk ondersteunt kpn de klanten niet die extra betalen voor de opname functionaliteit

Ik heb jouw bericht 10 keer gelezen, maar ik snap nog steeds niet waarom de seizoensopname zou denken dat aflevering 12 is opgenomen. Deze staat namelijk niet in jouw overzicht van uitzendvolgorde. Bovendien kom ik zelfs met de dubbele aflevering maar tot 11 afleveringen. Dus nee, ik snap het niet. Welke aflevering is volgens jou dan opgenomen waardoor het systeem denkt dat aflevering 12 is opgenomen, zoals in de GIDS vermeldt? Als er niks is opgenomen, dan zou de seizoensopname alsnog aflevering 12 moeten opnemen in de herhaling. Is het een totaal ander programma? Dan kan je de aflevering verwijderen en dan wordt in de herhaling alsnog aflevering 12 opgenomen.

Maar daarbij quote ik ook nog eens mijn collega ​@Erik van KPN: “Uitzendvolgorde is sowieso niet iets waar wij over gaan, noch enige invloed op hebben.” Paramount geeft de geplande programma's door en dat komt in de GIDS. Als zij dan besluiten de uitzendvolgorde te veranderen, kunnen wij hier niets aan doen. 

Dan wil je dus niet snappen want dan moet je toegeven dat kpn niet alle moeite zal doen om seizoen opnames te ondersteunen

Je hebt ook niet de moeite genomen om zelf in de tvgids te kijken toen ik het melde meer dan 8 dagen geleden.

dus nogmaals stapsgewijs herhalen

1. op 26-1 stond er voor voor de dubbele aflevering van Flesh and BLood maar 1 aflevering gepland. Maar ze werden wel allebei uitgezonden. zie https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Star_Trek:_Voyager_episodes#Season_7_(2000%E2%80%9301)
  2. Voor 25-1 stond ook afl 12 gepland  maar die is dus NOOIT uitgezonden op die dag
  3. seizoen opname denkt nu onterecht ik heb afl 12 opgenomen
  4. op 2-2 werd afl12 wel uitgezonden maar seizoen opname nam deze dus niet op

Valt het kwartje nu ondertussen wel ?

Dus door gebrek aan de wil om je te verdiepen in het probleem zitten we hier ondertussen al dagen heen en weer te praten over een heel bekend seizoen opname probleem

Ik vind het jammer dat je denkt dat ik dit expres doe en het niet wil snappen, omdat ik geen fouten zou willen toekennen. Dit is een aanname en onjuist.

Alle afleveringen met de tag ‘seizoen 7’ zullen worden opgenomen. Ook herhalingen en ook als de aflevering later wordt uitgezonden. Maar als een aflevering niet de tag ‘seizoen 7’ krijgt, dan zal ‘ie ook niet opgenomen worden in een serieopname. Paramount geeft deze tag mee aan hun afleveringen.

Ik moet dit corrigeren. Herhalingen in een seizoensopname worden alleen opgenomen als deafleveringen met de tag ‘seizoen 7’ nog niet of niet meer in jouw opname lijst staan. Daarmee blijft dit wel staan:

Welke aflevering is volgens jou dan opgenomen waardoor het systeem denkt dat aflevering 12 is opgenomen, zoals in de GIDS vermeldt? Als er niks is opgenomen, dan zou de seizoensopname alsnog aflevering 12 moeten opnemen in de herhaling. Is het een totaal ander programma? Dan kan je de aflevering verwijderen en dan wordt in de herhaling alsnog aflevering 12 opgenomen.

Dus, ik ben benieuwd waarom de seizoensopname denkt aflevering 12 te hebben opgenomen. Zou je misschien een screenshot kunnen delen van jouw opnames?

@Denise van KPN  ​@Erik van KPN 

Ik meld de hele tijd dat de seizoen opname afl 12 NIET heeft opgenomen

Dus wat voor zin heeft het dat ik een screenshot van mijn opnames stuur ?

Bovendien zijn we nu 10 dagen verder en ik verwijder opnames nadat ik die bekeken heb

Ik heb afl 12 via de replay gekeken 

Maar snap jij wel hoe de seizoen opname werkt ?

Ik heb nu meermaals gemeld dat de seizoen opname afl 12 heeft opgenomen op 26-1 maar dat dat helemaal afl 12 niet was doordat een dubbel aflevering van “flesh and  blood” met maar 1 aflevering in de gids stond.

Dus was denk jij nu dat er op 2-2 gebeurde toen de echte afl 12 werd uitgezonden ?

Kpn heeft de kans gemist om  de serie opname te laten aanpassen voor de verkeerde/onterechte opname vaan afl 12 op 26-1

En bedenk dit nu eens: voor mij maakt dit helemaal niets uit ik heb het zelf opgelost

Maar alle andera KPN klanten met een seizoen opname voor Star Trek voyager 7 zijn door de KPN in steek gelaten.

en zie ook 

De geplande opnames stonden gisteren allemaal met een engelse titel in de lijst en vaandaag is het weer nederlands

en als je naar andere engelse series bij paramount kijkt dan zie je vooral engelse titels

zie medium, elemetary, haway five 0, fbi

Reageer