Skip to main content

Sinds pakweg een maand verdwijnen er opnames, al binnen een paar weken na opname. Eerst al mijn 66 afleveringen van Masterchef Australie, nu steeds meer, de laatste afleveringen van Heel Holland Bakt, en ga zo maar door. Ik heb een ipad air 2, met ios 15.5.

ik heb nog ruim opslagcapaciteit.

 

ik wordt er doodziek van ergernis van :(

 

ideeën? Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd. Op de tv zijn de afleveringen ook weg.

 



foto van 24 januari jl.


 

 

Foto van vandaag, 7 februari 2023


@Denise_ tussen gisteren en vandaag is de opname van 1 januari jl. van Heel Holland Bakt verdwenen. Zou je eens willen reageren? 
@Sanne_M  @Alex_P 


Sorry, twee keer dezelfde foto gestuurd.


Wat vreemd dat er nu toch weer opnames verwijderen. Uit de afbeeldingen die je stuurt maak ik dit alleen niet op. Het lijkt erop dat alle opnames nog bestaan. Zijn het dezelfde afbeeldingen? Zo ja, wil je dan nog eens de juiste afbeeldingen sturen? Dan kan ik deze mogelijk meesturen in het contact met mijn collega's.

 

De kans is aanwezig dat je een gebruikt exemplaar hebt ontvangen. KPN streeft er namelijk naar om zo duurzaam mogelijk te zijn. Dit doen wij onder andere door tv-ontvanger opnieuw in te zetten. Voordat we dit doen, worden de tv-ontvangers natuurlijk wel gecontroleerd en opgeschoond. Het is dan ook niet aannemelijk dat je op het account van iemand anders kijkt.

Op jouw klantnummer stond 1 tv-ontvanger geregistreerd. Het serienummer van deze tv-ontvanger komt overeen met het serienummer dat jij mij in een privébericht hebt toegestuurd. Voor zover lijkt het dus ook niet aannemelijk dat iemand anders een tv-ontvanger in bezit heeft die gekoppeld is aan jouw account. Ik heb deze tv-ontvanger op afstand voorzien van een reset. Daarnaast heb ik hem nogmaals verwijderd uit jouw account. Als ik nu controleer wat de gegevens van deze tv-ontvanger zijn, dan geeft het systeem aan dat er geen gegevens zijn omdat deze niet is gekoppeld. Ik verwacht dan ook dat je straks opnieuw moet inloggen.

 

Voor de zekerheid wil ik je ook vragen om het wachtwoord van jouw KPN account en jouw pincode te veranderen. Zo weet je in ieder geval zeker dat niemand anders toegang heeft tot jouw gegevens.

 

Als laatste: Jij hebt even mee gedaan aan de beta, toch? Weet je toevallig nog welk serienummer jouw ontvanger had?


@Denise_ Van Heel Holland Bakt dus inmiddels 18 en 25 december en 1 januari verdwenen. Dit is ná 24 januari gebeurd, dus moet bij jullie nog te vinden zijn.

 

Nieuw wachtwoord en nieuwe pincode en opnieuw aangemeld, ben benieuwd of dat te zien is.

Het  andere kastje dat wij in huis hebben, wil ik liever niet gaan gebruiken, omdat de cijfertjes van de klok daarop zo klein zijn, dat ik dat van een afstand amper kan lezen.


@Denise_ inmiddels ook opnieuw aangemeld.


Goedemiddag @RunnieDePunnie,

Met wat ik zo teruglees in het topic tot op heden begrijp ik de reacties. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er opnames verdwijnen. Ik ben wel ontzettend benieuwd wat het issue is, want zoals @Denise_ al aangeeft kunnen we op basis van de beschikbare informatie weinig anders zien. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat er niets anders speelt en graag zou ik me er een beetje mee willen bemoeien als dat mag. Zou Denise het accountnummer aan me door mogen geven en mag ik dan kijken wat er gebeurd? (wellicht is daar eerder al toestemming voor gevraagd/gegeven, maar we mogen deze gegevens niet zomaar ontvangen dus wil ik er nog even zeker van zijn)

Voor wat betreft de voorbeelden die gevraagd zijn (en nog gaan worden) zijn actuele situaties noodzakelijk daar de data niet bijzonder lang beschikbaar is/blijft. Tevens is het meer dan erg wenselijk om daar inderdaad een accuraat tijdstip bij te ontvangen, daar de hoeveelheid data waar doorheen gespit moet worden enorm groot is. En aangezien ik niet weet waar ik naar moet kijken binnen deze data is elke mogelijkheid om die hoeveelheid te verkleinen noodzakelijk (zeker om sneller te kunnen vinden wat er speelt).


@TijtheMan je hebt mijn toestemming om het accountnummer te ontvangen.

 

over de actuele situatie heb ik boven vermeld over welke afleveringen van wat het nu gaat. Op de foto staan de data van de opnames. Ze zijn alle drie na 24 januari jl. verdwenen. Meer info heb ik ook niet, ik kan niet van elke opname een logboek bijhouden, ik heb ook nog een leven.

heel Holland Bakt werd uitgezonden op NPO1. 

 


 


@Denise_ zei: hier lijken de opnames nog te bestaan. Duh, dat is nl. Ook de clou van de screenshots, dat de opnames daar nog te zien zijn, voor het nazoeken door jullie. Op jullie verzoek. Een foto van een verdwenen opname is…..niks.


@TijtheMan  en @Denise_  begrijp eens de frustratie: opnames die verdwijnen, de schuld wordt steeds bij mij gelegd, en intussen gewoon betalen. Waarom zou ik al die moeite doen als er niets aan de hand was? 


@RunnieDePunnie, Ik begrijp de frustratie zeker wel. Ik zou niet zover willen gaan als ‘de schuld’ ergens neerleggen. Ik benader hem graag als het constateren van een verschil in beleving. En nu is het zaak te achterhalen wat er waarom en wanneer gebeurd om het te kunnen voorkomen. Op persoonlijke noot kan ik me niet voorstellen dat iemand voor de lol een aflevering verwijderd en daarover gaat klagen. Mijn primaire focus richt zich dan ook op de 1tjes en 0letjes die hiermee gemoeid gaan en de complexiteit van de achterliggende systemen die ermee te maken hebben.

@Denise_ : Wil je met het TAN doorsturen? Thanks alvast.


@RunnieDePunnie,

Vanwege o.a. de bewaartermijnen van de data kan ik niet een goede conclusie trekken wat er gebeurd is. Ik zie en geen verwijderactie geregistreerd staan vanuit jou kant, maar ook geen verwijderactie in de systemen terug. Waar de opname dan gebleven is blijft een terechte vraag waar helaas geen antwoord op komt.

Vraag is wel dat wanneer het nog een keer voorkomt dit nogmaals te melden. Wellicht kunnen we dan meer terugvinden.

Ik heb nog een PB gestuurd met aanvullende info.