Skip to main content
Beantwoord

De playlist van Stingray Classical is niet meer te vinden: informatie niet beschikbaar

• July 17, 2022
  • 1 reactie
  • 338 keer bekeken

Ik ontvang stingray classical op mijn tv, alleen luisteren, op kanaal 907, erg tevreden. Maar 

sinds kort kan ik de playlist niet meer vinden, waar je kan weten wat er afspeelt. Tot voor kort kon je de playlist vinden door naar stingray 

com te gaan, dan stingray classical te selecteren. Maar nu krijg je allen maar het bericht; informatie niet  beschikbaar. Weet iemand waar je de playlist nu kunt vinden?

Jo

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @josephe, welkom bij ons op het forum. Dat is een goede vraag, dat overzicht is op de website van Stingray zelf, dat is niet een pagina van ons. Wij hebben geen inspraak op hun website of wat zij uitzenden. Je kunt dit daardoor het beste vragen bij Stingray zelf: Contact | Stingray.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator

Hoi @josephe, welkom bij ons op het forum. Dat is een goede vraag, dat overzicht is op de website van Stingray zelf, dat is niet een pagina van ons. Wij hebben geen inspraak op hun website of wat zij uitzenden. Je kunt dit daardoor het beste vragen bij Stingray zelf: Contact | Stingray.