Skip to main content
Beantwoord

De radioknop op de afstandsbediening zapt naar NPO1

• November 25, 2020
  • 1 reactie
  • 92 keer bekeken

Als ik op de afstandsbediening de radioknop gebruik, gaat ie naar NPO1 op televisie. Ik kan op een andere manier nu geen radio luisteren via de TV. Hoe los ik dit op?

Beste antwoord door Bram van KPN

Welkom op het forum @Teseswes! Om uit te sluiten dat het in de ontvanger zit kan je het best hier stap 2 volgen om een reset te doen. Afhankelijk van het type ontvanger zou je hier een nieuwe kunnen aanvragen. Ook kan je als tijdelijke oplossing zappen naar 801 en vanuit daar verder zappen. Voor de handigheid hier nog een overzicht van de radiozenders. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • November 30, 2020

Welkom op het forum @Teseswes! Om uit te sluiten dat het in de ontvanger zit kan je het best hier stap 2 volgen om een reset te doen. Afhankelijk van het type ontvanger zou je hier een nieuwe kunnen aanvragen. Ook kan je als tijdelijke oplossing zappen naar 801 en vanuit daar verder zappen. Voor de handigheid hier nog een overzicht van de radiozenders.Â