Skip to main content

Beste,

ik heb net een nieuwe modem ontvangen van kpn de v12,

maar nu heb ik het volgende probleem met kpn Interactieve TV, als ik op een cijfer druk om naar andere zender te willen gaan, lijft hij het cijfer herhalen terwijl ik maar 1x kort druk, of als ik met p+ naar volgende zender wil zappen, blijft deze doorzappen vaak meer dan 10 zenders of meer verder, dacht dat het aan de oude afstandbediening zou liggen en dus ook nieuwe besteld en geleverd gekregen maar nog steeds zelfde probleem. heeft er iemand meer ervaring mee en of me kunnen helpen met het oplossen er van?

mvg Gijsbert

Hoi @Gijsbert61 
Je hebt dus de afstandsbediening al vervangen begrijp ik?
Dan moet het aan de ontvanger liggen.|
Overigens dit heeft niets met de V12 te maken, wel met de TV-ontvanger.

Je kunt het snelste even bellen met de KPN 0800 0402 
Of chatten via www.kpn.com/service (ik heb een andere vraag en wil graag contact > naar chat)

Beide opties ma-vr tussen 08:00 - 20:00. zat. - 17:00 en zondags gesloten
 

Je kunt ook hier wachten op antwoord maar dat duurt wel langer, zo ja zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Welkom bij ons op het forum @Gijsbert61. Dat het probleem ook met de nieuwe afstandsbediening speelt doet vermoeden dat het daar niet aan ligt inderdaad. We gaan naar de tv-ontvanger kijken, de V12 staat hierbuiten zoals huistijger al noemt. Wat je zelf als eerste nog kunt doen, wat je nog niet hebt genoemd, is de tv-ontvanger helemaal opnieuw in te stellen (stap 2). Krijg je daarna nog maar 1 nummer als je op een knop op de afstandsbediening drukt?


Beste @Jasper , 

 

Heb de tv ontvangen al meermaals helemaal opnieuw ingesteld, maar zonder resultaat, het probleem doet zich nog steeds voor, helaas.

 

Met vriendelijke groet

 

Gijsbert


Dat is jammer @Gijsbert61. Hoeveel tv-ontvangers heb je van ons? Als dat er 2 (of meer) zijn, zou je deze afstandsbediening dan eens kunnen proberen bij een andere ontvanger? En welk type tv-ontvanger heb je van ons?


Beste @Jasper 

 

Ik heb de motorola vip1853 als ontvanger en er staat bij productiedatum 2012-09

En heb helaas maar 1 tv ontvanger

Met vriendelijke groet

Gijsbert 


Beste @Jasper 

 

Ik heb de motorola vip1853 als ontvanger en er staat bij productiedatum 2012-09

En heb helaas maar 1 tv ontvanger

Met vriendelijke groet

Gijsbert 

Oei een motorola.

Die kan je hier(klik) omruilen voor een VIP2952/HMB2260 ontvanger,Die zijn veel sneller en hebben mooier beeld+apps:)


Die Motorola ontvanger kan je inderdaad omruilen, dat is een wat ouder model en de nieuwere modellen hebben meer functies. Via de link die Martijn noemt kan je dat doen. 

Bij de omruil kan je de huidige afstandsbediening houden.