Skip to main content

Ik heb gister mijn decoders in de energiespaarstand gezet, alleen gaat de decoder na 15 minuten niet in de diepe slaap maar juist aan! Dat is de omgekeerde wereld. Bij allebei de decoders allebei maar weer uitgezet want dit lijkt me niet iets wat de groenste provider van Nederland wil toch?

 

Wel een gekke bug. Hopelijk wordt deze snel opgelost?

Hallo @Mark - Den Haag,

Dit is een bekend probleem in de nieuwe software omgeving. Binnenkort wordt hier een fix voor uitgerold maar helaas is het nog even afwachten wanneer dit exact wordt opgelost.  Het advies dat ik je wil geven is om de spaarstand tijdelijk uit te zetten, de ontvanger blijft dan wel in standby maar zal helaas tijdelijk geen besparing leveren. 


Ohw, wel bijzonder dat de helpdesk van KPN hier dus niets vanaf weet als je die belt...


Hallo @Mark - Den Haag 
Nee klopt, ik zit in de pilot groep van de nieuwe software. Hier was deze bug al reeds gemeld door mij. Wordt binnenkort in een update getest in deze pilot groep om te kijken of dit het probleem oplost. Hopelijk komt die dan ook snel breed beschikbaar. 


Hallo @Mark - Den Haag,

Recent is voor de 5202 softwareversie 8.0.98_1 uitgerold en zal de '’deep sleep'’ a.k.a. energiebespaarmodus weer moeten werken. Mocht je deze versie nog niet hebben dan zal die in de komende weken alsnog komen op jouw ontvanger.


Reageer