Skip to main content
Beantwoord

De zender Love Nature is vlekkerig en af en toe ronduit slecht te zien

• April 19, 2025
  • 11 reacties
  • 250 keer bekeken

De zender LoveĀ  Nature is vlekkerig en af en tot slecht te zien

Beste antwoord door TV Apps Team

We onderzoeken het. In de opname zat het inderdaad, zowel voor TV+ als linux ontvangers (VIP).Ā Indien er nieuwe voorbeelden zijn geweest, dan graag inderdaad datum+ tijdstip dat het live was (of exacte gegevens van het terugkijken/opgenomen programma).Ā 

11 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 19, 2025

Nu half uur aan en geen verstoringen.

(20:29)

DIT was beginĀ februari.

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • April 19, 2025

Vandaag rond 22:00 uur niets aan de hand met Love Nature. 10 minuten later krijg ik alleen maar snel knipperend beeld (beeld/zwart/beeld/zwart/enz.).

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 19, 2025

Verdomd. Rond 22:17 op 19 april lijkt het beeld wel een knipperlicht! ​@TV Apps TeamĀ 

Om al na enkele minutenĀ alleen te flitsen.Ā 

Te zien in de opname van 21:50 na dus zo'n 28 minuten. Bij minuut 50 valt het enkele minuten helemaal weg. Om 3 minuten later weer fris terug te keren.Ā 

In totaal zo'n 26 minuten haperen dus.

Erwin van KPN
Moderator

​@TV Apps TeamĀ Enig idee wat dit geweest kan zijn?

Ā 

​@Love Nature slecht te zienĀ  Heb je het de afgelopen dagen nog weer gezien?Ā 

TV Apps Team
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV apps
  • Antwoord
  • April 22, 2025

We onderzoeken het. In de opname zat het inderdaad, zowel voor TV+ als linux ontvangers (VIP).Ā Indien er nieuwe voorbeelden zijn geweest, dan graag inderdaad datum+ tijdstip dat het live was (of exacte gegevens van het terugkijken/opgenomen programma).Ā 

RRAM
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • May 15, 2025

Bij mij speelt het al sinds ik bij KPN zit. En als ik de forums raadpleeg speelt het zeker al twee jaar.Ā Ergens zit er een bottleneck wat bandbreedte betreft lijkt het. Of die mediaboxen werken niet goed. Het is wel klantvriendelijk van KPN om elk geval individueel te benaderen in deze forums maar volgens mij is het meer een structureel probleem op het netwerk. De vraag is wat er gaat gebeuren als er nog veel meer hoge resolutie zenders beschikbaar komen.

Uiteraard is mijn tv UHD / 4K geschikt en heb de beste kabels (HDMI 2.0,Ā Ā FTP cat 6)Ā directe verbinding enz.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 15, 2025

Het is een aanvoerprobleem ​@RRAMĀ . Het ziet niet bij je thuis. Dus wat je hebt doet er niet toe.

Het is ook te zien als je via app of website tv.kpn.comĀ kijkt.Ā 

En vaak gaat het ook hele dagen / avonden goed.

Ik heb nu ook last van vervormd geluid en haperende beelden bij zender Love Nature. Lijkt mij een probleem van de uitzending: Makakeneiland, 21 juni, 12.10u.

Ā 

Is er iets aan te doen? Bedankt voor je reactie!

Ā 

met vr. groet,

Henk

Ā 

Ā 

• Nieuwkomer
  • June 21, 2025

Dit probleem blijft een terugkerend probleem lijkt het. Zowel ik als vrienden met KPN ervaren deze problemen en altijd alleen op love nature. Nu inderdaad ook weer, maar was bij mij gisteren in ieder geval al. Of het donderdag al speelde weet ik niet.Ā 
Het gaat om haperingen in beeld én geluid. 
Ā 

Waarom kan dit probleem niet structureel opgelost worden??

Dit probleem blijft een terugkerend probleem lijkt het. Zowel ik als vrienden met KPN ervaren deze problemen en altijd alleen op love nature. Nu inderdaad ook weer, maar was bij mij gisteren in ieder geval al. Of het donderdag al speelde weet ik niet.Ā 
Ā 

Waarom kan dit probleem niet structureel opgelost worden??

Hier speelde het probleem gisteren ook al, donderdag volgens mij niet. Ik zie op Internet en deze community ook dat het een terugkerend probleemĀ is. Hoop dat het structureel opgelost kan worden.

Ā 

met vr. groet,

Henk

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 21, 2025

Het huidige probleem is op de korrel.Ā 

Ook bij Ziggo zelfde euvel overigens.Ā 

Ā