Skip to main content
Beantwoord

De zenders 100% NL en MTV 80s geven tijdens streamen geen beeld maar wel geluid

• July 8, 2025
  • 12 reacties
  • 95 keer bekeken

Sinds het weekend doen 100% tv en mtv 80s geen beeld meer weergeven, wel geluid.

Ik stream de app net Google tv. Iemand hier een oplossing voor?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Je was scherp ​@PeterG! Gisteren is er inderdaad een wijziging gedaan aan de achterkant, waardoor deze zenders nu weer goed weergegeven kunnen worden. Er was geeneens update voor nodig dus 🙂

Na je vakantie zal je het weer kunnen zien dus ​@Goaly1983, fijne vakantie nu eerst! 

12 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 10, 2025

Verhip. Inderdaad geen beeld. 

Het werkt niet via de Android-TV smart-tv app. ​@Thomas van KPN 

Via de Tizen app op Samsung werken ze overigens wel.

Totdat het gerepareerd is kun je ze casten. Dat werkt wel. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 11, 2025

Dank je wel voor je Reactie! We wachten het af.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Goaly1983, dat heb je goed gevonden! Ik heb het net ook geprobeerd en ik krijg de zenders ook niet in beeld. Als ik met de cijfertoetsen naar 110 of 114 probeer te gaan gebeurt er niets, en als ik via P+ of P- naar de zender ga blijft het beeld zwart. De minigids heeft dan wel informatie zo te zien.

Via de Tizen app op Samsung werken ze overigens wel.

In de mobiele app, in ieder geval op iOS, krijg ik op deze zenders ook beeld te zien.

Ik heb deze bevindingen doorgegeven aan de ontwikkelaars, zodat zij kunnen kijken wat daar speelt.

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 11, 2025

Fijn dat er naar gekeken wordt. Hopelijk is de oorzaak snel gevonden.

Jasper van KPN
Moderator

De ontwikkelaars hebben een idee wat het kan zijn, ze zijn bezig met een oplossing! Hopelijk kan die in de eerstvolgende update meegenomen worden.

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 15, 2025

Bedankt voor je bericht. Fijn dat de oorzaak (waarschijnlijk) gevonden is en de oplossing nabij is!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 16, 2025

Hier werken de zenders weer in de smart-tv app (android-tv).

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 16, 2025

Oke, fijn! Ben nu op vakantie, maar ga het checken bij thuiskomst. Bedankt voor de update.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 17, 2025

Je was scherp ​@PeterG! Gisteren is er inderdaad een wijziging gedaan aan de achterkant, waardoor deze zenders nu weer goed weergegeven kunnen worden. Er was geeneens update voor nodig dus 🙂

Na je vakantie zal je het weer kunnen zien dus ​@Goaly1983, fijne vakantie nu eerst! 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 17, 2025

Jasper van KPN
Moderator

Ik heb daar geen informatie over, maar als er zenders veranderen of bijkomen laten we dat altijd hier weten: KPN TV Nieuws en Aankondigingen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 26, 2025

Zenders doen het weer. Bedankt hiervoor!