Skip to main content

In December heb ik gebruik gemaakt van het cadeau 3 maanden gratis ESPN compleet.

Nu binnen de 3 maanden heb ik ESPN compleet weer uitgezet. Alleen nu krijg ik alsnog een factuur voor deze zender. 
Hoe zit dat? Klinkt gek als er 3 maanden staat, maar vervolgens wel moet betalen voor 1 van die 3 maanden. 

Welkom op ons forum, @MvDam! Goed dat je ons gevonden hebt. Ik kan me voorstellen dat je hier vreemd van op kijkt. Ik vind het lastig om hiervoor direct een oorzaak aan te wijzen. Ik neem daarom graag een kijkje achter de schermen. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?


Volgens mij moet je dat wel handmatig zelf weer uit zetten. Nu heb je misschien de factuur voor maart gekregen, daar staat die op als je het niet uit gezet hebt.


Volgens mij moet je dat wel handmatig zelf weer uit zetten. Nu heb je misschien de factuur voor maart gekregen, daar staat die op als je het niet uit gezet hebt.

Ja die heb ik handmatig weer uitgezet en ook binnen de 3 maanden. Maar ik zie inderdaad op de factuur dat hij voor de maand maart is afgeschreven. Ga er vanuit dat ik dat terug kan krijgen. 


Welkom op ons forum, @MvDam! Goed dat je ons gevonden hebt. Ik kan me voorstellen dat je hier vreemd van op kijkt. Ik vind het lastig om hiervoor direct een oorzaak aan te wijzen. Ik neem daarom graag een kijkje achter de schermen. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?

Ik heb wat gegevens ingevuld!


Ik zie dat je ESPN uitgezet hebt op 20 februari. Dit is ook de dag waarop de factuur voor de nieuwe maand uit kwam. De wijziging is daarom niet meer meegenomen op deze factuur, maar zal op de volgende factuur met terugwerkende kracht verrekend worden. Niets om je zorgen om te maken. :blush: