Skip to main content

Mijn ZTE zxv8001 setop box blijft in een loop hangen, hij geeft steeds na opstarten aan dat er een update beschikbaar is. Na het updaten blijft hij dit weergeven. Volgende ql geprobeerd:

Rechtstreeks aan de experiabox gehangen

Fabrieksinstellingen teruggezet

Software verwijderd

 

Maar steeds na updaten komt dit weer terug, als ik uitstel kan ik tv kijken, maar als ik dan de decoder uitzet wil hij weer updaten.

 

Begint behoorlijk vervelend te worden steeds een half uur te moeten wachten voor de tv het doet, weet iemand een oplossing ?

Hoi @Janus1978 . Welkom op het forum.

Speelt dit probleem nog steeds? 


Hoi @Janus1978 . Welkom op het forum.

Speelt dit probleem nog steeds? 

Ja dit speelt nog steeds


Dit is een fenomeen wat helaas wel vaker voorkomt op de ZXV8001.

Ook ik heb dit een paar keer mee "mogen" maken.

Het frappante is dat dit probleem bij ons na een aantal resets ook spontaan weer verdween.


Dit is een fenomeen wat helaas wel vaker voorkomt op de ZXV8001.

Ook ik heb dit een paar keer mee "mogen" maken.

Het frappante is dat dit probleem bij ons na een aantal resets ook spontaan weer verdween.

Ok, maar betekent dit dat ik maar moet accepteren dat in een ondeugdelijk product heb? Ik heb meer aan een oplossing......


Dit is een fenomeen wat helaas wel vaker voorkomt op de ZXV8001.

Ook ik heb dit een paar keer mee "mogen" maken.

Het frappante is dat dit probleem bij ons na een aantal resets ook spontaan weer verdween.

Ok, maar betekent dit dat ik maar moet accepteren dat in een ondeugdelijk product heb? Ik heb meer aan een oplossing......

Daar kan ik je als klant van KPN niet aan helpen.

Het enige wat ik je kan adviseren is die ZXV8001 een paar keer achter elkaar een factory reset te geven en als het dan nog niet gelukt is klantenservice op 0800-0402 te bellen.


@Janus1978 : We hebben de tuner omgeruild. Morgen ligt de nieuwe klaar. 

Mocht het niet goed werken, laat het mij weten.


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.