Skip to main content
Beantwoord

decoder doet niks meer, waar is de kpn chat gebleven om dit te melden? alles geprobeerd, zo dood als een pier.

  • January 1, 2021
  • 2 reacties
  • 54 keer bekeken

Decoder gereset, geen effect, geheel dood.

Waar kan ik dit melden? Zit nu met 1 ontvanger minder.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @MarkoKrabben ,

De chat bereik je tussen 8.00 en 22.00 via : KPN Service en contact

Kies een onderwerp.

Tik dan op: ‘Ik heb een andere vraag’ 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Bellen is ook mogelijk via 0800-0402.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 1, 2021

Hallo @MarkoKrabben ,

De chat bereik je tussen 8.00 en 22.00 via : KPN Service en contact

Kies een onderwerp.

Tik dan op: ‘Ik heb een andere vraag’ 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Bellen is ook mogelijk via 0800-0402.


  • Auteur
  • Topper
  • January 2, 2021

Opgelost, dank je.