Skip to main content

Geachte mevrouw, meneer,

 

Decoder HMB2260V2 in huiskamer is doet het niet meer. In ieder geval geeft het geen sein meer naar tv. TV geeft aan zwakke of geen signaal., controleer antennekabel.

Alle kabels er  1 min eruit en vervolgens weer erin

Decoder 5 min uitgezet en daarna weer aan. Geeft hetzelfde signaal.

Hoe krijg ik een nieuwe?

Dank en met vriendelijke groet,

Jacobine51

Hoi @Jacobine51. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment geen tv kan kijken in jouw huiskamer. Brand het lampje op jouw tv-ontvanger zelf nog wel groen/rood en heb je de juiste HMDI kanaal geselecteerd? Heb je de mogelijkheid om het te testen met een andere HDMI kabel of op een andere HDMI poort van jouw televisie? Als dit het probleem niet verhelpt, laat dan jouw gegevens achter in het KPN Forum profiel. Dan zoek ik voor jou uit of ik een nieuwe tv-ontvanger kan toesturen. Ik hoor graag van je!


TV geeft aan zwakke of geen signaal., controleer antennekabel.

Met deze melding zit het probleem niet in de kpn apparatuur. Maar staat je tv op de “antenne-ingang”. En die antenne-ingang wordt niet gebruikt, maar (een) HDMI ingang. Dus zet je tv daar op.

Via HDMI kan de tv nooit de tekst “controleer antennekabel” geven namelijk.


Daar had ik nog niet bij stilgestaan. Bedankt voor jouw reactie @PeterG. @Jacobine51 Is het inmiddels gelukt om weer beeld te krijgen?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels verholpen is. Als dit niet het geval is, dan horen we dat graag van je!