Skip to main content

Heel vervelend als je de volumeknop van je afstandsbediening steeds hoger moet zetten. Afijn, gebeld met KPN en de oplossing zou misschien het omruilen van de twee decoders zijn. Een Thomson en een Arcaydian HMB2260 zouden omgeruild worden, prima denk je dan en warempel binnen twee dagen had ik de “nieuwe” decoders in huis, uiteraard na het inleveren van de twee gebruikte decoders. Oeps, twee Arcaydians HMB2260, als dat maar goed gaat? Nee dus, erger nog, allebei met twee verschillende abb. nummers met bijbehorende opnames die niet aan mij toebehoren, geen nieuwe decoders maar gewoon gebruikte decoders, nu is daar misschien niks mis mee, maar dan had ik net zo goed de oude decoders kunnen houden. Persoonlijk vind ik dit heel apart en zeker niet klantvriendelijk en al helemaal niet zorgvuldig, zal z.s.m. telefonisch contact opnemen!

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi @Klaas40 welkom op het forum!
Dit is natuurlijk absoluut niet de bedoeling! Heb je inmiddels al telefonisch contact gehad met mijn collega's op 0800-0402?
Als dit nog niet gelukt is kijk ik ook graag even met je mee!  Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? (zou je daarbij de serienummers willen vermelden onder “persoonlijke opmerkingen”?)


Inmiddels beide decoders op afstand gereset, volume nog niet opgelost, blijf het vreemd vinden dat er vanuit KPN niet beter is opgelet, misschien even de interne processen bijsturen. In ieder geval bedankt voor de reply!


Ah, dat scheelt weer! Dit hoort uiteraard ook niet te gebeuren! Ik denk dat iemand ergens in het proces een zware maandag gehad heeft. Excuses daarvoor! Wat betreft het volume, zou je eens kunnen kijken of een van de geluidsinstellingen op je TV-ontvanger dit oplost? Begrijp ik het goed dat je geluid soms heel hard is en soms heel zacht of staat hij altijd heel zacht?


Voor wat betreft die maandag, dat zou inderdaad kunnen, het volumeverhaal is nog niet opgelost, misschien is het ook wel de TV, een samsung 6 serie. Heb alle instellingen al uitgeprobeerd maar geen resultaat,  in het begin was volume 15 prima,  nu is het 35 a 40. Zal me er nog meer in verdiepen.

 


Dat is wel merkwaardig inderdaad, dit moet haast wel iets van een instelling van ófwel de TV of de TV ontvanger zijn. Gebruik je nog andere apparatuur voor je geluid zoals een soundbar of externe speakers?