Skip to main content

Mijn inmiddels >5 jaar oude decoder reageert soms niet goed meer op de afstandbediening bij het in en uitschakelen. Hij schakels in en gelijk weer uit. Na een aantal malen proberen gaat hij uiteindelijk echt aan. De afstandbediening werkt daarna goed en de batterijen van de AB zijn nieuw. Beeld is ook goed maar het is wel erg vervelend. Kan ik aub een nieuwe decoder ontvangen.

 

Goedeavond beste JR61 heeft u soms een Motorola zo ja die kunt u omruilen voor een nieuwe decoder. bellen 0800 0402 gratis kpn dan komt het zeker weer goed. 😀👍


 -


Goedeavond beste JR61 heeft u soms een Motorola zo ja die kunt u omruilen voor een nieuwe decoder. bellen 0800 0402 gratis kpn dan komt het zeker weer goed. 😀👍

Bedankt Cornelis voor de reactie! Ik heb even gekeken. Het is een Arcadyn Decoder, Model HMB2260 met Production date 2013/08/01

 


Hoi @JR61, dat model ontvanger is via die link niet om te ruilen inderdaad, dat werkt alleen voor de Motorola's. Heb je jouw ontvanger al eens helemaal opnieuw ingesteld om te kijken hoe het daarna gaat?


We hebben geen reactie van je gezien @JR61, is het gelukt? Als we hier nog iets voor je kunnen doen horen we het graag.