Skip to main content

Hi allemaal, een deel van mijn beeld werkt niet. In het menu van mijn Samsung tv en spotify werken wel. Zodra ik kpn live tv of Netflix aan zet doet het linker gedeelte van mijn tv niet mee (alsof het een stuk van de rechterkant heeft gepakt). Zie foto’s. Wie heeft de gouden tip?

 

Ontladen, resetten en kabels los en terug, allemaal geprobeerd. 

 

 

Heb je nog een extra ontvanger? Probeer het daar eens mee, dus omwisselen.  Is het dan verdwenen dan ligt het aan de ontvanger.  Vervang ook eens de HDMI kabel .


Hoi @Dominiquevd en welkom hier op het forum :)

 

Heeft de tip van @kevster je meer inzichten opgeleverd?


Hi! Ik heb een nieuwe HDMI kabel besteld en deze komt vandaag binnen. Ik laat het weten zodra ik een update heb :)


Top, dan zien we je bevindingen graag tegemoet!


Helaas de HDMI kabel wisselen werkt niet. Nog andere suggesties? 


Helaas de HDMI kabel wisselen werkt niet. Nog andere suggesties? 

 

Hoe kijk je KPN televisie?

Via de KPN tv decoder of via de app op de televisie? 

 

Als je via de KPN tv decoder kijk, heb je dan het probleem ook bij een ander extern apparaat?

 

En hoe is de KPN tv decoder verbonden met de Experiabox?

 

Welke KPN tv decoder heb je? 

 

Probeer ook eens een andere HDMI ingang. (als je via de KPN tv decoder kijkt). 


Goede vragen @joop2011 , ik ben ook benieuwd naar de bevindingen!


Hallo @Dominiquevd , wat is op dit moment de stand van zaken?


Hi! Heb alles geprobeerd en toen even gelaten ivm werk. Toen ik de tv gisteren weer aan zette deed hij opeens weer normaal. Voor nu dus opgelost, maar hoe.. geen idee. Bedankt in ieder geval voor de hulp!  


Bedankt voor het laten weten @Dominiquevd :) Uiteraard fijn om te lezen dat het inmiddels weer normaal is maar hoe of wat, dat is me ook een raadsel. Mocht het probleem onverhoopt terugkeren laat het ons dan vooral weten!