Skip to main content

Ik heb een programma halverwege opgenomen toen ik op mijn PC aan het kijken was. Ik kan deze opname op mijn PC wel weer vanaf het begin terug kijken maar op mijn TV lukt dat niet.

Op de TV geeft hij ook aan dat de opname maar 32 minuten duurt maar op mijn PC staat wel de totale speeltijd van de opname.

Klopt dat?

groeten
Evert 

Hi @Eppie123

Dat is apart. Als je een opname start op het moment dat het programma al bezig is dan zou de opname niet volledig moeten zijn. 
Is het misschien korter dan 7 dagen geleden dat dit programma uitgezonden is? Dan kun je namelijk nog gebruikmaken van begin gemist. Dat moet dan zowel op de PC als op je TV werken!


@Eppie123 

Welke KPN tv decoder heb je?

 

Was het terugkijken (begin gemist) of een echte opname? 

Heb je hem gestart op het moment van kijken?

Welke zender is het en welke opname?


Het was een opname die ik halverwege op had genomen omdat het wat laat werd om hem af te kijken.

Het gaat om “Becoming Astrid” van 26 augustus op NPO2.

 


Als u een TV+ ontvanger heeft zou u het volledige programma moeten kunnen zien. Net als op de pc.

Als u een oudere ontvanger heeft kunt u de opname bekijken vanaf het moment dat die gestart is.


OK, dus moet ik een VIP5202 hebben. Hoe kom ik daaraan? Moet ik dan bellen met KPN?


OK, dus moet ik een VIP5202 hebben. Hoe kom ik daaraan? Moet ik dan bellen met KPN?

Nee. De TV+ ontvanger. Dat is een andere dan de 5202.

De TV+ ontvanger krijgt u alleen als uw thuis abonnement verlengt. Daarbij krijgt u een nieuw jaarcontract. 

En voordat u dat doet: lees u zelf hier op het forum even in over de TV+ ontvanger. 


Naar mijn weten is het zo dat je die opname in de KPN TV apps, op de site en op de TV+ Box inderdaad vanaf het begin terug kunt kijken maar alleen als die opnames minder dan een week oud zijn.

Zou jij die opname van 26 augustus nog even tot morgen kunnen bewaren om dan te kijken of je die nog steeds vanaf het begin terug kunt kijken.


OK, dus moet ik een VIP5202 hebben. Hoe kom ik daaraan? Moet ik dan bellen met KPN?

Nee. De TV+ ontvanger. Dat is een andere dan de 5202.

De TV+ ontvanger krijgt u alleen als uw thuis abonnement verlengt. Daarbij krijgt u een nieuw jaarcontract. 

En voordat u dat doet: lees u zelf hier op het forum even in over de TV+ ontvanger. 

 

De KPN tv+ box is de Sagacom DIW7022

Deze kan je krijgen als je je abonnement omzet naar KPN tv+

Dat kan, zover ik weet, alleen via het gratis nummer 0800-0402


@wjb 

Na een week is er niets veranderd.

Op de PC kan ik hem vanaf begin wel terug kijken maar op de TV alleen het laatste half uur.

Overstap naar tv+ is geen optie omdat dat extra geld kost.


@Eppie123 Ik heb het even nagevraagd en het werkt zoals het hoort. 

Voor de niet TV+ boxen kun je de opname pas kijken vanaf het moment dat het opgenomen is. Op andere manieren (tv.kpn.com, de iTV app en de TV+ Box) is dit niet zo ingericht, dus kun je daar het gehele programma kijken. 

Op de tv-ontvanger zal dit dus niet mogelijk zijn, maar gelukkig via de andere manieren wel. 🙂


@wjb

Na een week is er niets veranderd.

Op de PC kan ik hem vanaf begin wel terug kijken maar op de TV alleen het laatste half uur.

Overstap naar tv+ is geen optie omdat dat extra geld kost.

 

Meestal ben je goedkoper uit als je overstapt op KPN tv+ abonnement.

 

Welk abonnement heb je nu en wat betaal je per maand?

Hoeveel KPN tv decoders heb je in bruikleen? 


 


 

 

Dus 1 decoder.

KPN tv+ internet 100 Mb/s    € 42,50  (op glasvezel dus 100/100)

KPN tv+ decoder                    € 12,50

KPN veilig voor 5 apparaten (gratis)

Vaste telefonie                        € 2,--

 

Totaal met 1 KPN tv decoder (Sagacom DIW7022 (KPN tv+ box)  € 57,--

Dus € 2,46 per maand goedkoper met het nieuwe abonnement KPN tv+😉😊


@joop2011 

Bedankt, ik zal er over nadenken.

Groeten

Eppie


 

Dit vind ik dan weer raar. U heeft helemaal geen opnemen in uw abonnement. Hoe kunt u dan opnemen? 

Opnemen zou u apart voor moeten betalen. Of u zou 2 tv-ontvangers moeten hebben.

De rekensom van @joop2011 klopt dus ook niet helemaal. Want dat is dus zonder opnemen. 

Of zie ik iets ... fundamenteels over het hoofd? 


@Nick83

Ik heb de berekening gemaakt naar aanleiding wat hij heeft.

Daarom vermelde ik ook dat hij maar 1 KPN tv decoder heeft.

 

Aanvulling als hij het opname pakket wilt hebben:

Opname pakket € 4,99 per maand.

2de decoder € 5,-- per maand (en dat is inclusief opname pakket)

Deze prijzen gelden voor beide soort abonnementen.

 

Zonder opname pakket kan je inderdaad niet opnemen. 

 

En @Eppie123 

Kan je de tekst van dit topic uitleggen?

Deel opname xxxxxxxxxxxxxx

Want zonder opname pakket kan dit helemaal niet. 


Ik kan wel opnemen.

Zal dit wel een keer gratis bij een actie hebben gekregen zoals laatst bijna iedereen gratis 1 GB snelheid heeft gekregen. (Behalve ik dan).

groet

Eppie