Skip to main content

Ik zit thuis met twee kastjes voor interactieve tv die ik niet kan gebruiken. Een doet het helemaal niet en een geeft aan dat deze geactiveerd moet worden. Wat moet ik doen?

Heeft u de DECODERS via abonnement .of via marktplaats. via abonnement moet het goed komen. ER zal straks wel een moderator langs die u hier bij kan helpen 👍voor straks een fijn jaarwisseling en een gezond en gelukkig nieuwjaar 2020


Hoi @Alexander1972 
Zet vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand.

Dus, vanwege privacy niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
 


Beste @Alexander1972, welkom! Dit is inderdaad erg onhandig! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s), zoals huistijger aangeeft? Dan help ik je er graag verder mee. 


Persoonlijke gegevens zijn zojuist gevuld bij mijn profiel. 


Yes, bedankt! Ik zie dat je een 4K ontvanger en een HD-ontvanger hebt. Op welke ontvanger krijg je de melding dat deze geactiveerd moet worden? Kan je daarbij je abonnementnummer invullen? Of krijg je dat verzoek niet? 

 

De andere ontvanger doet helemaal niets? Zie je ook niets op het display als je de stekker in het stopcontact doet? Ik denk dat deze anders volledig vervangen moet worden. 


Ik heb een abonnement met twee 4k kastjes en als extra één HD ontvanger. 

het HD kastje werkt prima.

Op het 4k-kastje met serienummer -006 krijg ik na activering de foutmelding dat het maximum aantal TV-ontvangers op het abonnement is bereikt.

Op het 4k-kastje met serienummer -915 blijft na opstarten hangen. Op het display blijft ‘boot’ staan.


Ah! Dat verklaart waarom ik niets geks zag 😉. Ik heb je gegevens nog eens ververst aan deze kant. Nu zou je alle ontvangers werkend moeten krijgen. Wil je die met -006 zelf nog eens aanmelden? Ik heb die met -915 vanaf hier gereset. Wil je me laten weten of je die ook weer aan de praat krijgt?


Het kastje met serienummer -006 werkt nu inderdaad.

Het kastje met -915 blijft niet opstarten, het lijkt alsof die defect is. Er komt nu ook niets in het display te staan.


Ik zie de -006 nu ook terug, heel fijn!

 

Voor de -915 stuur ik je een vervangende. Die kan je binnen twee werkdagen bij de Karwei ophalen. Alle informatie vind je in het privébericht wat je zo van me krijgt!